شناسهٔ خبر: 22034591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج:

عدم تعامل بین اعضای شورای شهر به شهر و شهروند آسیب می رساند

یاسوج- عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: عدم تعامل بین اعضای شورای شهر، به شهر و شهروند آسیب می رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد نگین تاجی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران افزود: اگر تعامل مناسبی در شورای شهر به وجود نیاید، تنها کسانی که ضرر می کنند مردم هستند.

نگین تاجی خاطرنشان کرد: مادامی که تعامل و همکاری وجود داشته باشد، قطعا مشکلات به حداقل خواهد رسید و بخشی از مشکلات را می توان حل کرد

نگین تاجی با اشاره به نشست اعضای شورای شهر با استاندار گفت: در جلسه ای که داشتیم تاکید استاندار بر این بود که مادامی که تعامل دارید می توانیم به شما خدمات دهیم.

نگین تاجی ابراز داشت: ما اعضای شورا باید مراقب باشیم که در جهت همکاری سازنده و در راستای تعامل و حفظ آن قدم برداریم و اگر غیر از این باشد، ما دچار مشکل خواهیم شد.

وی افزود: اعتقاد و توصیه من این است که باید  دنبال تعامل باشیم  و زیر چتر تعامل حرکت کنیم.

نگین تاجی گفت: تلاش ما بر این است که برای بهبود سیما و منظر شهری و توسعه شهری بر اساس معماری هویت مند قدم های مثبتی برداریم.

نگین تاجی با اشاره به بازدید از چندین پروژه و منطقه در شهر یاسوج تصریح کرد: پروژه هایی در حوزه شرف آباد وسطی و علیا، بلکو و ... امروز کنترل و بررسی شد و همچنین از  زیرساخت های مختلف در این مناطق که ‌دارای مشکل بود، بازدید شد.

نگین تاجی با بیان اینکه مشکلاتی در درون شهر وجود دارد، گفت: این موارد عمدتا به مواردی برمی گردد که در گذشته به عنوان بحث اقلیت و اکثریت در شورای شهر وجود داشت.

وی از تلاش برای بهبود و توسعه مبلمان شهری و توسعه متوازن خدمات رسانی خبر داد.

نظر شما