شناسهٔ خبر: 22034176 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اتهامات ترامپ به ایران و پاسخ‌های رئیس جمهور کشورمان + اینفوگرافی

ترامپ در اظهارات اخیر خود اتهامات زیادی را علیه ایران بر زبان آورد که البته با پاسخ های رئیس جمهور کشورمان نیز روبه‌رو شد.

صاحب‌خبر -

اتهامات ترامپ به ایران و پاسخ‌های رئیس جمهور کشورمان+ اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی جمعه 21 مهر ماه جاری  در کاخ سفید قرار شد ترامپ مواضع نهایی امریکا را در خصوص برجام مطرح کند بسیاری پیش بینی می کردند که رئیس جمهور گستاخ و حاشیه ساز امریکا چه موضوعاتی را بر زبان می آورد و حتما لفاظی های وی علیه ملت ایران خواهد بود.

هرچند دشمنی های امریکا بر ملت ایران هیچگاه پایانی ندارد و مسئولان کشور همیشه پاسخ کوبنده و عکس‌العمل‌هایی تند به مواضع امریکا علیه ایران در ادوار گذشته نشان داده اند، این بار در کنار مسئولان غوغایی از اعتراضات بر ضد سخنان ترامپ نیز در شبکه‌های اجتماعی از سوی کاربران به راه افتاد.

اتحاد کاربران ایرانی و همراهی مسئولان با آنها علاوه بر مواضع رسمی موجب شد تا هشتگ هایی واحد در واکنش به سخنان رئیس جمهور امریکا شکل بگیرد و شبکه های اجتماعی دفترچه یادداشت دلنوشته ها و البته یادآوری قدرت ایران در برابر امریکا شود.

اما اینکه ترامپ در سخنان خود چه گفت و همان روز روحانی در نهاد ریاست جمهور چگونه پاسخ گستاخی های ترامپ را داد، اینفوگرافی زیر به خوبی آن را نمایش می دهد.

علاوه بر محور سخنان روحانی و ترامپ، واکنش های جهانی به سخنان ترامپ نیز در این اینفوگرافی آورده شده است.

برای نمایش عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید.

اتهامات ترامپ به ایران و پاسخ‌های رئیس جمهور کشورمان+ اینفوگرافی
 

انتهای پیام/

اینفوگرافی تقابل سخنان ترامپ و روحانی

نظر شما