شناسهٔ خبر: 22033737 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبـــرنامه

صاحب‌خبر -

 بايکوت «براوو» توسط ملي‌پوشان شيلي

سنگربان منچسترسيتي به گروه جديدي که بازيکنان تيم ملي شيلي در يک شبکه‌ اجتماعي ايجاد کرده‌اند، راه داده نشد.

ملي‌پوشان اين کشور پس از ناکامي اين تيم در راه رسيدن به جام جهاني 2018 روسيه، گروه جديدي در شبکه اجتماعي واتساپ با عنوان «لاروخا بدون قورباغه‌ها» ايجاد کرده‌اند که کلوديو براوو به آن دعوت نشده است.

ظاهراً دليل طرد شدن سنگربان منچسترسيتي از گروه جديد ملي‌پوشان شيلي اظهارات اخير همسر او بعد از ناکامي لاروخا براي صعود به جام جهاني بوده است. همسر براوو در پيامي در اينستاگرام برخي از بازيکنان تيم ملي شيلي را به کم کاري و حضور در تمرينات با حالت غيرعادي به خاطر مصرف مشروبات الکلي متهم کرده بود و گفته مي‌شود که يکي از مخاطبان پيام او آرتورو ويدال بود که سال گذشته براي حضور در اردوي تيم ملي شيلي به اين کشور برگشت و به خاطر تصادف در حالت مستي دستگير شد.

روبن:

عجله‌اي براي تمديد قراردادم ندارم

بال هلندي تيم فوتبال بايرن مونيخ مي‌گويد که براي تمديد قراردادش با باواريايي‌ها عجله نمي‌کند.

با اينکه قرارداد آرين روبن با بايرن مونيخ رو به پايان است و او تنها تا پايان فصل جاري قرارداد دارد، اين بازيکن هلندي مي‌‌گويد براي مذاکره با مسئولان باشگاه جهت تمديد قراردادش عجله ندارد.

روبن در گفت‌و‌گو با شبکه اسکاي آلمان، در خصوص تعلل باشگاه براي تمديد قرارداد او اظهار داشت: من آسوده خاطرم و براي تمديد اين قرارداد عجله‌اي ندارم.

روبن 33 ساله در پاسخ به اين سؤال که آيا تاکنون از طرف مديران باشگاه اقدامي براي تمديد قرارداد او صورت گرفته است، تأکيد کرد: هنوز آنها با من صحبت نکرده‌اند اما من هم عجله‌ ندارم. از وضعيتم در بايرن مونيخ راضي‌ام و الان تنها مي‌خواهم روي بازي‌هايم تمرکز کنم.

روبن سال 2009 از رئال مادريد به بايرن مونيخ پيوست و با اين تيم همه افتخارات ممکن را کسب کرده است.

جوادي:

خادم براي سرمربيگري چراغ سبز نشان داد

عضو شوراي فني کشتي آزاد با بيان اين که رسول خادم براي سرمربيگري تيم ملي چراغ سبز نشان داده است گفت: او مانند بسياري ديگر اهل کت و شلوار پوشيدن و پشت ميز نشستن نيست و دلش براي موفقيت کشتي ايران مي‌تپد.

ابراهيم جوادي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره سرانجام معرفي سرمربي جديد تيم ملي کشتي آزاد بزرگسالان اظهار کرد: قرار است شوراي فني کشتي آزاد به‌زودي جلسه‌اي را برگزار و سرمربي تيم ملي را معرفي کند. ان‌شاءالله با هم‌فکري اعضاي شوراي فني و بحث و بررسي دقيق بهترين گزينه ممکن که حضورش به نفع کشتي ايران باشد معرفي خواهد شد.

اين عضو شوراي فني کشتي آزاد درباره احتمال حضور دوباره رسول خادم رييس فدراسيون کشتي در راس تيم ملي کشتي آزاد بزرگسالان و اين که آيا خادم به پيشنهاد شوراي فني در اين‌باره چراغ سبز نشان داده است يا خير؟ گفت: خادم از همان ابتدا هم که وارد هيات رييسه اتحاديه جهاني کشتي شد و اين سمت بسيار مهم را به‌دست آورد بارها مي‌گفت دلش براي تمرين و کنار بچه‌ها بودن تنگ شده است. خادم آن‌قدر که براي کار فني در تيم ملي تمايل داشت براي حضور در هيات رييسه اتحاديه جهاني تمايل نداشت.او دلش براي موفقيت کشتي ايران مي‌تپد و دوست دارد کشتي هميشه در اوج باشد. او به پيشنهاد اعضاي شوراي فني براي قبول مجدد سرمربيگري تيم ملي چراغ سبز نشان داده و اميدوارم بهترين تصميم ممکن گرفته شود. او اهل کار در ميدان است و پشت ميز نشستن را دوست ندارد.

دوري دو هفته‌اي ناواس از ميادين

دروازه‌بان رئال مادريد به علت آسيب ديدگي نمي‌تواند دو هفته تيمش را همراهي کند.

کيلور ناواس در زمان حضورش در اردوي تيم ملي کاستاريکا براي مقدماتي جام جهاني 2018 روسيه دچار آسيب ديدگي شد. دروازه‌بان رئال مادريد به اين دليل در شروع هفته جاري برابر ختافه به ميدان نرفت تا با آمادگي کامل مقابل تاتنهام بازي کند.

ناواس سه‌شنبه در ليگ قهرمانان به ميدان رفت و نمايش خوبي داشت و چند بار مانع گلزني بازيکنان تاتنهام شد. با اين حال او ديروز نتوانست مادريد را در تمرينات همراهي کند. دروازه‌بان تيم اسپانيايي دوباره آسيب ديدگي‌اش ظاهر شد و به همين خاطر دو هفته در ميادين حضور نخواهد داشت.

رقابت‌هاي جهاني فيناترافي مالت

صدرنشيني تيم ملي واترپلو با برتري مقابل ميزبان

تيم ملي واترپلوي ايران سومين بازي خود در رقابت‌هاي فيناترافي کشور مالت را با پيروزي در مقابل کشور ميزبان پشت سر گذاشت تا صدرنشين باقي بماند.

تيم ملي واترپلوي ايران در سومين روز از رقابت‌هاي جهاني فيناترافي که به ميزباني کشور مالت برگزار مي‌شود، به مصاف کشور ميزبان رفت و توانست در مقابل اين تيم به پيروزي برسد. تيم ملي واترپلوي ايران موفق شد با نتيجه 12 بر 8 مالت را از پيش رو بردارد.

هدايت تيم ملي واترپلوي ايران در اين رقابت‌ها را الکساندر چيريچ به عنوان سرمربي در اختيار دارد.

تيم ملي واترپلوي ايران در پايان رقابت‌هاي مرحله مقدماتي مسابقات فيناترافي، با کسب اين پيروزي در مقابل مالت به عنوان صدرنشين راهي مرحله بعد شد.

انتقاد شديد قليچ از بيرانوند

نمايش ضعيف بيرانوند در بازي هاي اخير پرسپوليس باعث انتقادات زيادي از اين دروازه بان شده اما آتش وحيد قليچ از ساير منتقدان گلر ملي پوش قرمزها تندتر است. دروازه بان سابق پرسپوليس درباره بيرانوند گفته:" اصلا نمي دانم چطور ممکن است يک دروازه بان به خاطر اينکه قدش بلند است يا پرتاب بلند دست مي کند، به پرسپوليس بپيوندد. پرسپوليس يک دروازه بان مطمئن مثل احمدرضا عابدزاده مي خواهد.قسم مي خورم بيرانوند زمان ما بازي مي کرد، نمي توانست حتي در ليگ دو فوتبال داخل سالن به ميدان برود، حالا شده گلر يک پرسپوليس. او بايد در آينده نزديک نيمکت نشين شود."

نظر شما