شناسهٔ خبر: 22032069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پیاده روی اربعین نماد همبستگی مسلمانان جهان است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرکرد با اشاره به شروع مراسم پیاده روی اربعین حسینی(علیه السلام)، تصریح کرد: پیاده روی اربعین نماد همبستگی مسلمانان جهان است که چشم دشمنان اسلام را کور می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، امروز(28 مهر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تأکید بر اینکه برجام مانع از برداشته شدن سایه جنگ بر کشور نشده است، گفت: مقاومت مردم، حمایت و اتحاد مردم با رهبری، تجهیزات دفاعی و حضور پرشور مردم در مراسمات راهپیمایی دشمن را ناامید کرده است.

 

وی اقتصاد مقاومتی را بهترین راه عدم وابستگی به دیگر کشورها دانست و افزود: کشور ما سرمایه های بسیاری در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی دارد اما متأسفانه برخی ها به این سرمایه ها بها نمی دهند.

 

حجت الاسلام نکونام هدف دشمن از برجام را تنها تعطیلی مراکز علمی و هسته ای ندانست و اظهار کرد: دشمنان اسلام و انقلاب به دنیا نابود کردن مردم و روح دین و انقلاب در کشور هستند که تاکنون ناامید گشته اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان به چهارم آبان سالروز افشای سند کاپیتولاسیون توسط امام راحل(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان همواره به دنبال راه های گوناگون برای نفوذ در کشور و از بردن آن هستند لذا مردم باید دشمن شناس بوده و روش دشمن ستیزی را بیاموزند.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به شروع مراسم پیاده روی اربعین حسینی(علیه السلام)، تصریح کرد: پیاده روی اربعین نماد همبستگی مسلمانان جهان است که چشم دشمنان اسلام را کور می کند.

 

حجت الاسلام نکونام آیین پیاده روی اربعین را مانور عاشقان اهل بیت(علیهم السلام) و شیعیان خواند و عنوان کرد: مردم مسلمان با برپایی موکب های عزاداری به این مراسم باشکوه زیبایی بخشیدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان به جنگ های اخیر و کشته شدن شمار زیادی از مردم مسلمان یمن و میانمار اشاره و گفت: کمک به مردم مسلمان این کشور به دلیل تحمل فشارهای دشمنان و مقاومت در برابر آنان بسیار اهمیت دارد.

 

نظر شما