شناسهٔ خبر: 22032039 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

سردار مویدی:

بزرگترین دغدغه جامعه اعتیاد است

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بحث پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر از جمله مباحث مطرح و جزء دغدغه‌های جامعه و تشکل‌های مردم نهاد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار علی مویدی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در نشست تخصصی سازمان های مردم نهاد و توسعه مشارکت های مردمی جهت آشنایی با فعالیت های فرهنگی و ورزشی این تشکل مردم نهاد که امروز(جمعه) برگزار شد، اظهار کرد: بحث پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر از جمله مباحث مطرح و جزء دغدغه های جامعه و تشکل های مردم نهاد است.

وی ادامه داد: آن چه را که من در این جلسه درک کردم، نگاه دغدغه مند این نهادها و تشکل های مردمی نسبت به اعتیاد است.

سردار مویدی گفت: افرادی همچون دژاکام مسئول نشست تخصصی تشکل های مردم نهاد و همکارانش فکر خوب را با یک رویکرد مناسب در جامعه به پا کردند و ما قدردان همه آن ها هستیم.

سردار مویدی تصریح کرد: در جمع شما بهترین و موثرترین افراد در جامعه وجود دارند که توانسته اند مطابق با جامعه پیش بروند.

وی افزود: برای درمان اعتیاد در کشور از انواع و اقسام روش ها استفاده می شود و یکی از این روش ها تشکیل انجمن ها و تشکل های مردمی در راستای ترک اعتیاد است.

مویدی گفت: تشکل ها و انجمن های مردم نهاد باید امکانات و زمان لازم را برای ترک اعتیاد در اختیار داشته باشند تا بتوانند نقش موثر خود را نمایان کنند.

وی ادامه داد: در دوران فعالیت جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰، این کنگره توانست بر اساس فکر و برنامه و با استفاده از روش های مناسب و استاندارد درمان اعتیاد، افراد بسیاری را به جامعه تحویل دهد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: خوشبختانه ستاد مبارزه با مواد مخدر پتانسیل خوبی در میان نهادهای مبارزه با اعتیاد دارد.

وی افزود: تمرکز اصلی ما بر سرمایه های اجتماعی است و به همین منظور توانستیم طی 2 دهه گذشته با همکاری نهادهای مردمی در راستای مبارزه با اعتیاد گام برداریم.

سردار مویدی گفت: تاکید رحمانی فضلی وزیر کشور بر درمان اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر و همچنین حمایت از مشارکت های مردمی، ما را در راه مبارزه با موادمخدر راسخ تر کرد و امروز نتیجه این حمایت ها را می بینیم.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه بامواد مخدر تصریح کرد: شرکت در این نشست ها و چنین فضاهای فکری با بهبود یافتگان اعتیاد باعث همدلی و همراهی ما خواهد شد تا بتوانیم بیماران جامعه را به سلامت باز گردانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما