شناسهٔ خبر: 22031962 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشاهده موجودی عجیب در جنگل های آمریکا + فیلم

کشاورز اهل کالیفرنیا با کمک تلفن همراه خود توانست از موجودات پاگنده عکس تهیه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک کشاورز اهل کالیفرنیای آمریکا مدعی است توانسته عکسی از موجوداتی عجیب موسوم به پاگنده تهیه کند. بنا به ادعای جفری گونزالز آنها چند پاگنده بودند که در حال حمل یک خوک  به داخل جنگل بودند. او این عکسها را با استفاده از موبایل خود گرفته است.

جفری در گفتگو با  یکی از شبکه‌های محلی  آمریکا گفت او شش موجود هیولا را دیده است که به داخل جنگل می دویدند. او در این خصوص گفت: "ابتدا پنج موجود غول پیکر را دیدم که به دنبال کامیون من می دویدند. همچنین موجود دیگری که شبیه آنها بود و قد بسیار بلندی داشت خوکی را روی شانه اش گذاشته بود و به دنبال آنها می دوید. سپس آنها به یکدیگر پیوستند و همگی وارد جنگل شدند."

مشاهده موجودی عجیب در جنگل های  آمریکا + فیلم

 این پنجمین گزارش از مشاهده موجودی عجیب و هیولا مانند در منطقه فرسنو شرقی کالیفرنیا  است. پنج سال پیش نیز  یک زن ادعا کرده بود پسرانش موجودی هیولا مانند را در نزدیکی محل سکونتشان دیده اند. پس از آن نیز یک مرد مدعی شد در محدوده همان منطقه چند موجود عجیب که شمایلی مانند میمون داشتند  دیده است. 

این در حالی است که چندی پیش ویدئوی  منتشر شد که گفته می شد یک پاگنده را در حالی که پشت  درختی پنهان شده است نشان می‌دهد. همچنین  عکسی  از یک موجود عجیب در جنگل منتشر شد که  به دوربین عکاس خیره شده بود.

 گفتنی است؛ با وجود  گسترش تکنولوژی و علیرغم ابنکه بشر به ابزارهای پیشرفته ای مجهز شده است، هنوز تلاش‌ها  برای به دام انداختن این موجود عجیب ناموفق بوده است.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6287780/6918680?width=400&height=300"></script></div>

 انتهای پیام/

مشاهده چند پاگنده در جنگل های آمریکا

نظر شما