شناسهٔ خبر: 22031917 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه زرین شهر: اقتدار و امنیت کشور مرهون سپاه است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان در خطبه‌های نماز جمعه زرین شهر افزود: دشمنان بخوبی فهمیده اند که طی این چند سال از روحیه مقاومت و ایستادگی، سلحشوری و شهادت طلبی نیروهای با اخلاص بسیجی ضربه خورده اند.
وی تصریح کرد: امروز دنیا شاهد شجاعت و اقتدار و پیروزی سپاه در لبنان، عراق و سوریه است و به همین دلیل، توطئه حمله به سپاه را ورق زدند و سعی در تروریست جلوه دادن سپاه در اذهان عمومی دنیا و داخل کشور داشتند اما در همان لحظات اولیه با اقدام هوشمندانه ملت و مسئولان نظام روبه رور شدند.
امام جمعه زرین شهر تاکید کرد: سپاه جان ملت ایران است و ملت شجاع ایران با همه وجود و قدرت، پشتبیان سپاه و نیروهای مسلح هستند.
وی افزود: ملت ایران متحد ویکصدا و در کنار مسئولان خود لحظه ای از حمایت خود از سپاه و نیروهای مسلح بر نخواهند داشت.
خطیب نماز جمعه زرین شهر اظهارکرد: کشورهای اروپایی باید در عمل نشان دهند که پیرو سیاست های استکباری آمریکا و توطئه های این کشور در خصوص ایران اسلامی نیستند و به تعهدات خود در برجام عمل کنند.
حجت الاسلام باقریان با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی تاکید کرد: زائران اربعین قت کنند اول با نظم ورعایت حق وحقوق دیگران فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را به همگان نشان دهند.
وی افزود: زائران اربعین مراقب توطئه های اختلافی دشمنان در طول مسیر باشند و باید توجه کنند که پیام اربعین، وحدت، عزت و درس ایستادگی مقابل استکبار است.
زرین شهرمرکز شهرستان لنجان در 35 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/7139 / 2093 ** خبرنگار: محسن سلیمیان ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

انتهای پیام /*

نظر شما