شناسهٔ خبر: 22031738 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حاشیه استقلال - نساجی

گرامی داشتن یاد نوروزی و اولادی توسط تماشاگران هر 2 تیم/ مقاومت پاشازاده برای خروج از زمین پس از اخراج/ کاپیتان استقلال سرش شکست و بازوبند را با خودش برد

خبرگزاری میزان- برای لحظاتی هواداران هر 2 تیم استقلال و نساجی به‌صورت هماهنگ یاد و خاطره هادی نوروزی و مهرداد اولادی را زنده کردند.

صاحب‌خبر -

حاشیه استقلال به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک‌هشتم جام حذفی امروز (جمعه) از ساعت 16:45 به مصاف نساجی مازندارن می‌رود.

حاشیه‌های این دیدار به شرح زیر است:
*در حالی که حدود هفت هزار هوادار نساجی برای تماشای دیدار تیمشان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شدند، هواداران تیم میزبان یعنی استقلال حدود دو هزار نفر هستند.

*مدیران باشگاه نساجی به همراه اعضای هیئت مدیره این باشگاه در بدو ورود به زمین، به سمت هوادران خود رفتند. آنها از تعداد زیاد هواداران‌شان در ورزشگاه متعجب شده بودند.

*هواداران استقلال چند دقیقه‌ای به تشویق مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس پرداختند.

*ترکیب نساجی قائمشهر برای این دیدار مشخص شد. بر این اساس، مجتبی روشنگر، مهرداد عبدی، مرتضی غلامعلی‌تبار، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی اکبر فرهنگ، سید حسین کریمی، محمود شفیعی، محمد آشتیانی، احسان پیرهادی و مجتبی محبوب مجاز 11 بازیکن مهدی پاشازاده برای این بازی هستند.

*هواداران نساجی بارها به شیوه ایسلندی تیم‌شان را به شیوه ایسلندی تشویق کردند.

 *هنگام گرم کردن استقلال وینفرد شفر با لباس شخصی کنار زمین حضور داشت تا گرم کردن بازیکنانش را از نزدیک زیر نظر داشته باشد. در این هنگام مسئول برگزاری مسابقات به سرمربی استقلال اعلام کرد که طبق قانون او نمی‌تواند هنگام گرم کردن با لباس شخصی در زمین حضور داشته باشد و شفر از حضور در کنار زمین هنگام گرم کردن تیمش منع شد.

*بازیکنان نساجی پس از حضور در زمین، به سمت هواداران تیم‌شان رفتند و به ابراز احساسات‌شان پاسخ دادند. فرزاد مجیدی، سرپرست تیم نساجی نیز همین کار را انجام داد.

*برای لحظاتی هواداران هر 2 تیم استقلال و نساجی به‌صورت هماهنگ یاد و خاطره هادی نوروزی و مهرداد اولادی را گرامی داشتند.

*هواداران استقلال بارها سید مهدی رحمتی و حسین حسینی را تشویق کردند.

*هواداران نساجی در حالی از ساعت‌ها پیش از شروع بازی برای حمایت از تیمشان شعارهایی را سر می‌دادند که صدای تشویق هواداران استقلال در ورزشگاه ضعیف‌تر است.

*هواداران دو تیم بارها علیه یکدیگر شعار سر و از الفاظ رکیک استفاده کردند.

*اوسیانو کروز و لوپز مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

*داریوش مصطفوی مدیرعامل پیشین پرسپولیس در ورزشگاه حضور دارد.

*پسر شفر که به عنوان آنالیزور به استقلال آمده در کنار زمین حضور داشت.

*آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به دربی پیش رو بازی امروز استقلال را از نزدیک تماشا کند.

*وینفرد شفر در حالی از ابتدای بازی از کنار زمین بازی را با دقت دنبال می‌کند، که در یک صحنه میک مک درموت برای اعتراض به داور به کنار خط آمد اما با تذکر شفر وی به روی نیمکت برگشت.

*وینفرد شفر با شال آبی رنگ کنار زمین تیمش را هدایت می‌کند.

*یکی از توپ‌های ارسالی داریوش شجاعیان که از کنار دروازه به بیرون رفت، با یکی از عکاسان مستقر در پشت دروازه برخورد کرد. موضوعی که باعث شد ابروی این عکاس شکافته شود. به همین خاطر پزشک تیم فوتبال استقلال بالای سر این عکاس حاضر شد و ابروی وی را بخیه زد.

*حدود 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که حدود نیمی از آنها هوادار نساجی هستند.

*چند دقیقه بعد گل استقلال، بازیکن نساجی در محوطه جریمه روی زمین افتاد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. مهدی پاشازاده هم به شدت به داور اعتراص کرد.

*مهدی رحمتی که نیمکت‌نشین است تمام صورتش را با شال پوشانده است.

*یکی از هواداران نساجی در ورزشگاه غش کرد که پزشکان بالای سر او حاضر شدند و وی را به آمبولانس بردند تا تحت مداوا قرار دهند.

*داور چهارم هنگامی که قصد داشت وقت‌های اضافه نیمه اول را نشان بدهد، تابلو را در حالی بالا برد که آن دو عدد یک و سه را نشان داد و معلوم نبود که وقت اضافه نیمه اول چند دقیقه است.

*در اواسط نیمه دوم مهدی پاشازاده به عملکرد داور معترض شد و به همین خاطر داور این مربی را از کنار خط اخراج  کرد. این مربی که از این تصمیم داور بسیار خشمگین بود اعلام کرد بیرون نخواهد رفت. به همین خاطر داور قصد داشت همراه کمک هایش بازی را نیمه تمام رها کند اما با پا درمیانی مسئولان هیئت فوتبال و سعید فتاحی این موضوع خاتمه یافت و پاشازاده به روی سکوهای ورزشگاه آزادی رفت.

*بعد از اخراج پاشازاده هواداران پر تعداد نساجی به عملکرد داور معترض بودند و به همین خاطر علیه او شعارهایی را سر دادند.

*خسرو حیدری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در برخوردی که بازیکن نساجی داشت، از ناحیه کنار ابرو دچار شکستگی داشت و سرش خونریزی کرد.این بازیکن برای مداوا به خارج از زمین برده شد. بعد از آن هم نتوانست دیگر به بازی ادامه دهد و به هیمن خاطر پادوانی جایگزین وی در زمین شد.

*پس از خروج خسرو حیدری از زمین، این بازیکن بازوبند را نیز با خودش به بیرون از زمین برد و استقلال دقایقی را بدون کاپیتان در زمین بازی کرد.

 انتهای پیام/

 

نظر شما