شناسهٔ خبر: 22030370 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بجنورد: آمریکا به دنبال حاکمیت دوگانه در ایران است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با بیان اینکه سیاست آمریکا ایجاد حاکمیت دوگانه در کشور است، گفت: استکبار به دلیل اقتدار و هوشمندی مسئولان نظام نتوانسته این سیاست سیاست را اجرایی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نمازجمعه بجنورد اظهار کرد: تلاش بر این است که برخی از مردم را علیه نظام بشورانند اما نقشه های آن ها تاکنون نقش بر آب شده است.
امام جمعه بجنورد به سخنان سخیف ترامپ اشاره کرد و گفت: هفته گذشته عربده های رئیس جمهوری آمریکا را شنیدیم، تنهایی آمریکا را دیدیم و رشد ملت ایران را تماشا کردیم، آمریکا که خود را در اوج قدرت می بیند، به اقتدار نظام ایران اقرار کرد البته، گرچه بی ادبانه گفت اما در لابه لای سخنان نگرانی ها از قدرت ایران را نشان داد.
وی افزود: آمریکا از ایران قدرتمند، ایران موشک ساز و ایران مجاهد ساز که توانسته است فتنه های آن کشور را در نطفه خفه کند می ترسد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: آمریکا آن همه در سوریه، بحرین، لبنان و یمن سرمایه گذاری کرد و تلاش دارد ما را محاصره کند و ما در این آتش به زحمت بیاندازد اما، همه زحمات استکبار از بین رفته است.
وی گفت: اگر امروز ترامپ در سخنان بی ادبانه اش به سپاه پاسداران می تازد از این رو است که می داند سپاه چه کرده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: سپاه قدس، خط بزرگ مقاومت را تشیکل داد و عراق و سوریه را مدیریت کرد که در مقابله با فتنه تکفیری و وهابیت بایستند.
وی افزود: آمریکا امروز می بیند این همه پول خرج شد اما چیزی در دستش نیست و ایران در منطقه حرف اول را می زند، بنابراین توقع نیست که ترامپ از ما تعریف کند و حرف هایش آنقدر بی ادبانه بود که کسانی که ضد ایرانی بودند نیز او بدشان آمد.
وی با بیان اینکه ترامپ آنقدر بد حرف زد که در صحنه بین المللی تنها ماند تاکیدکرد: امروز با هوچی گری و عربده کشی نمی شود مدیریت و اداره را بر دست گرفت، امروز روز عربده های توخالی نیست بلکه روز سیاست های مدبرانه ایران و رهبری حکیمانه امام خامنه ای است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان اشاره کرد و گفت: معظه له جوانان نخبه را سرمایه کشور برشمرده و مدیران برای نسل آتی عنوان کرده اند و به جوانان توصیه کردند که آماده مدیریت نظام در آینده باشند.
یعقوبی گفت: یکی از توصیه های رهبری، ارتقای دانش و فاصله گرفتن از مونتاژ گری بوده و خواسته اند در بازه زمانی 10 ساله از مونتاژ فاصله گرفته و به نوآوری برسیم و به مسئولان نیز توصیه شده این جوانان خوش فکر و با استعدا را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رهبری به اروپا نیز توصیه کردند که نباید در ظاهر با ما باشد و پشت سر خنجر بزند، اگر قرار است با ما باشد نباید با آمریکا باشد.
وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب شرط صداقت اروپاییان را مداخله نداشتن آنان در امور موشکی ایران برشمرده اند و در این شرایط ما باید موشک‌ها را روزبه روز پیشرفته‌تر کنیم تا دشمن جرات تعرض به نظام را نداشته باشد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به واکنش های دولت و رئیس جمهور به سخنان ترامپ اشاره کرد و گفت: باید به مردم مدال افتخار دارد که در این چهار دهه ثابت کردند می شود از آمریکا نترسید و بدون ترس از آن کشور زندگی کرد.
یعقوبی افزود: آمریکا بداند دل ما در پرتو برجام نیست که ما را از برجام می ترساند و اگر برجام را پاره کند ما آن را آتش می زنیم.
وی گفت: واکنش آقای روحانی در برابر سخنان ترامپ شفاف بود و رئیس جمهور شفاف در این باره واکنش نشان داد و بدون لفافه سخن گفت.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: سپاه فزرند انقلاب است و مردم ما همان گونه که انقلاب را دوست دارند زائیده انقلاب ایران را نیز دوست دارند
امام جمعه بجنورد به فرا رسیدن ماه صفر اشاره کرد و گفت: حضرت زینب (س) پیام‌رسان واقعه کربلا است و توانست صدای مظلومیت را برافراشته نگه دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اثر گذاری همایش بزرگ اربعین در تبیین ارزش های اسلامی گفت: اربعین نماد عاشورا و یک جریان فرهنگی است و این جریان باید با مدیریت نرم به گوش جهانیان رسانده شود.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*

نظر شما