شناسهٔ خبر: 22030174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سپاه مردمی ترین پشتوانه ی نظام

خطیب جمعه یاسوج گفت: سپاه مردمی ترین پشتوانه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  امام جمعه ی یاسوج در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به زیاده گویی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا در موضع گیرهای اخیر گفت: دشمنی آمریکا و همپیمانانش به اولین روزهای پیروزی انقلاب برمی گردد و مسایل مطرح شده صرفا بهانه جویی و طرح توطئه های جدید برعلیه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران است.


حجه الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهور، همه کارگزاران و ملت شریف ایران مواضع قاطع خود را برای حمایت از دستاوردهای نظام و سپاه عزیز اعلام کرده اند افزود: ملت ایران متکی به خط ولایت است و در برابر یاوه گویی ها، مقاوم و استوار عمل می کنند.


وی با اشاره به مناسبت های ایام به موضع گیری حضرت امام (ره)در برابر کاپیتالاسیون اشاره کرد و افزود: این رویداد نقطه ی عطفی برای ادامه ی مسیر انقلاب بود.


حجه الاسلام والمسلمین حسینی گفت: قدرت های شیطانی با ائتلاف سعودی در منطقه ننگین ترین فصل از نسل کشی تاریخ را در یمن رقم زدند.


امام جمعه ی یاسوج همچنین به حوادث بعد از شهادت سید شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در شام اشاره کرد و افزود: امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب (س)با خطبه های پر محتوا چهره ی واقعی یزید را برای همیشه در تاریخ برملا کردند.


وی گفت: رفاقت دولتمردان میانمار و رژیم غاصب صهیونیستی باعث جنایات وحشیانه دولت میانمار بر علیه مسلمانان این کشور شده است.

انتهای پیام/د

رفاقت دولتمردان میانمار و رژیم غاصب صهیونیستی

نظر شما