شناسهٔ خبر: 22029860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چانه زنی با معاون رئیس جمهور برای تامین اعتبار طرح‌ها

مجمع نمایندگان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون رئیس جمهور درباره ارائه اعتبارات پیشنهادی طرح‌های ملی استان رایزنی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا درمجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: در دیدار مجمع نمایندگان و استاندار با آقای نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، اعتبارات پیشنهادی طرح‌های ملی استان برای بودجه سال ۹۷ ارائه شد.


زارعی با بیان اینکه در این دیدار ۲۶ طرح ملی استان برای جذب اعتبار در لایحه بودجه سال ۹۷ دولت مطرح شد افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های شهرسازی، کشاورزی، آبرسانی و تامین آب شهر‌های استان بوده که خوشبختانه با مذاکراتی که داشتیم توافقات خوبی هم شد.


وی افزایش اعتبارات سد تنگ سرخ به میزان ۳۰ میلیارد تومان و ۲۰ میلیارد تومان مطالبات مانده پیمانکار بیمارستان بزرگ شهر یاسوج را از جمله اعتبارات پیشنهادی لایحه بودجه سال ۹۷ بیان کرد و گفت: افزایش اعتبارات جاده های ارتباطی از جمله مسیر یاسوج – اصفهان،یاسوج بابا میدان و یاسوج- شیراز نیز در این دیدار پیشنهاد شد.


نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این دیدار در مورد تخصیص اعتبار برای طرح‌های ملی مصوب سفر رئیس جمهور به استان نتایج خوبی حاصل شد افزود: از جمله این طرح‌ها تخصیص اعتبار برای طرح‌های تامین آب شهر یاسوج و شهر‌های حومه این شهر، تصفیه خانه آب آشامیدنی و اصلاح شبکه یاسوج بوده است.

انتهای پیام/د

تخصیص اعتبار برای طرح‌های ملی مصوب سفر رئیس جمهور 

نظر شما