شناسهٔ خبر: 22028511 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نایب رئیس فدراسیون کشتی:

شایسته سالاری ملاک تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی است

صاحب‌خبر -

حمید بنی ‎تمیم روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تصور هرگز نخواهد بود که کشتی گیر پا به سن گذاشته حق گرفتن دوبنده تیم ملی را ندارد؛ هر چند نگاه ویژه به جوانان داریم اما کشتی گیری می تواند دوبنده تیم ملی را تصاحب کند که همه حریفان را شکست دهد.
وی بیان کرد: برگزاری رقابت های قهرمانی کشور و اوپن، این فرصت را برای تمامی کشتی گیران مستعد کشور مهیا می سازد تا در مسیر رسیدن به تیم ملی تلاش خود را داشته باشند و در مجموع این دو مسابقه نیز احتمال فراوان هشت کشتی گیر در هر وزن سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را کسب کنند.
بنی تمیم با اشاره به تشکیل اردوی تیم ملی امید گفت: وضعیت خوبی در اردوی آماده سازی حاکم است و امیدواریم این روند تا اعزام تیم به رقابت های جهانی ادامه یابد.
وی افزود: هم اینک روند آماده سازی تیم به خوبی پیش می رود و بهترین نفرات به اردو دعوت شده اند.
نائب رئیس فدراسیون کشتی کشور بحث سرمربیگری رسول خادم را منتفی دانست و گفت: اعضای شورای فنی تصمیم گیرنده هستند و تا این لحظه نشستی برگزار نشده است اما معتقدم منافع کشتی کشور در گروی حضور خادم است.
وی در خصوص ثبت نام خود در انتخابات فدراسیون کشتی گفت: می توانم به کشتی کمک کنم و شاید تا زمان انتخابات هم در صحنه رقابت باقی بمانم.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

انتهای پیام /*

نظر شما