شناسهٔ خبر: 22027142 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

دومین جشنواره شعر ارسباران در اهر برگزار می شود

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اهر از برگزاری دومین جشنواره استانی شعر ارسباران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، علیرضا کریم پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: دومین جشنواره  استانی شعر ارسباران در بخش های آئینی، مذهبی و دفاع مقدس  با موضوعات انتظار و مهدویت،ایثار و شهادت و مدافعان حرم ،جنگ نرم و انقلاب اسلامی و انقلابی گری  و در بخش ویژه با محوریت شهدای منطقه شجاعت و زیبائی های منطقه ارسباران  و در بخش آزاد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط و ضوابط جشنواره خاطر نشان کرد:  آثار ارائه شده باید منطبق با  موضوعات جشنواره در قالب فایل word یا pdf وخط Zar با سایز۱۴باشد و هر شاعر  می تواند حداکثر ۳ اثر   عرضه کند و در ادامه افزود:  ارائه آثار به زبان آذری و فارسی  باشد و این آثار نباید در دیگر فراخوان ها شرکت داده شده باشد ویا در مجموعه ای به چاپ رسیده باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اهر بر حضور افراد برگزیده در مراسم اختتامیه تاکید کرد و افزود:عدم حضور به منزله انصراف از جشنواره خواهد بود و ارائه اثر به جشنواره به منزله اجازه بهره برداری برگزار کننده از اثر ارسالی است.

این مقام مسئول آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره  را دهم  آذرماه ١٣٩٦ عنوان کرد و گفت:  آیین  اختتامیه این  جشنواره ٢٣ آذر ماه ١٣٩٦ خواهد بود.

 وی با تاکید بر ارسال آثار از طریق پست الکترونیک ، گفت:  ارسال آثار به دبیرخانه موجب امتنان خواهد بود و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی : M.arasbaran@chmail.ir  ارسال کنند.

کریم پور در پایان به آدرس دبیرخانه اشاره کرد و افزود ، علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی  آذربایجان شرقی – اهر – پارک شیخ شهاب الدین اهری- معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان اهر. دبیرخانه جشنواره شعر ارسباران ارسال کنند.

نظر شما