شناسهٔ خبر: 22026968 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

هوای تهران سالم است

مدیر واحد مدلسازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برقراری شرایط کیفی هوای سالم در تهران خبر داد و گفت: با وجود افزایش غلظت ذرات معلق، هوای بیشتر نقاط شهر تهران سالم است و این شرایط تا روز آینده هم ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، حسین شهبازی در مورد وضعیت کیفیت هوای تهران اظهار کرد: با وجود افزایش نسبی غلظت ذرات معلق طی روز جاری (جمعه)، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط سالم خواهد بود و انتظار می ‌رود تا روز شنبه، شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران همچنان تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به شاخص کیفی هوای تهران در شرایط کنونی، گفت: در حال حاضر شاخص کیفیت هوای تهران 73 و در شرایط سالم قرار دارد. 

مدیر واحد مدلسازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در مورد شرایط هواشناسی تهران اظهار کرد: نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای ایستگاه مهرآباد نشان دهنده برقراری جوی نسبتا آرام طی روز جاری (جمعه) بوده و در برخی ساعات وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متر بر ثانیه) انتظار می‌رود.

وی افزود: این شرایط کمابیش برای روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد موثر از سمت نواحی جنوبی و جنوب شرقی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته شهبازی، دمای تهران تا روز شنبه کاهش نسبی خواهد یافت و با تداوم این شرایط در صبحگاه یکشنبه، انتظار می‌رود به تدریج از بعدازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما