شناسهٔ خبر: 22026792 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فعالیت بنادر مسافری هرمزگان از سر گرفته شد

R7720/P41362/S6,58/CT1

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر شهید باهنر گفت: با بهبود اوضاع دید افقی و پایدارشدن شرایط جوی و آرام‌شدن دریا، فعالیت در بنادر مسافری استان مجدداً آغاز شد.

صاحب‌خبر -

محمد محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: از صبح امروز بنادر مسافری هرمزگان به‌دلیل نامساعدبودن شرایط جوی به‌صورت موقت تعطیل شدند که از ساعتی پیش با بهتر شدن شرایط و کاهش ارتفاع موج و کاهش پدیده گرد و غبار، فعالیت‌ها از سر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: البته در این مدت تعطیلی بنادر، مسافران جزایر هرمز و قشم می‌توانستند از مسیرهای جایگزین  بندر پهل و لافت استفاده کنند.

به گزارش تسنیم، در ساعات گذشته به دلیل کاهش دید افقی در پی بروز گرد و غبار و همچنین تلاطم دریا ناشی از وزش باد محلی، در بنادر مسافری هرمزگان از جمله حقانی، ذاکری و باهنر در قشم و بندرعباس تنها شناورهای بزرگ مسافری (کلاسA) در مسیرهای سه‌گانه بندر شهید حقانی بندرعباس، شهید ذاکری قشم و بندرگاه هرمز تردد حق تردد داشتند.

سعید رنجبر مدیرکل هواشناسی هرمزگان به خبرنگار تسنیم اظهار داشته است: تا روز جمعه از شدت فعالیت این پدیده به شدت کاسته و سپس در روز شنبه به طور کامل از بین ‌می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما