شناسهٔ خبر: 22026646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همگام با عاشورائیان در حماسه اربعین حسینی/۱۳

موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) در هفتگل راه‌اندازی شد

R41468/P1486/S6,57/CT11 / R41468/P1486/S6,52,57,68/CT11

موکب مردمی حضرت ابوالفضل العباس(ع) به همت جمعی از مردم و جوانان شهرک طالقانی هفتگل راه‌اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با ایام ماه محرم الحرام موکب مردمی حضرت ابوالفضل العباس(ع) در هفتگل و دیار سردار جاویدالاثر شهید غلامعباس عباسی‌مکوند و سردار شهید علیرضا داوودی فعالیت خود را آغاز کرد.

این موکب به همت جمعی از مردم و جوانان شهرک طالقانی و هم محله‌ای شهید مراد بهرامی، شهید محمد اصلانی و شهید ابراهیم بهرامی در جاده هفتگل به چمن‌لاله و نفت‌سفید راه‌اندازی شد.

موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) در شهرک طالقانی هفتگل زادگاه شهید جاویدالاثر عباسعلی زنگنه، شهید عیدی‌محمد رحمانی و شهید حسین اصلانی راه اندازی شد تا به دوستداران و ارادتمندان سرور و سالار شهیدان خدمت رسانی کند.

اعضای موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرک طالقانی هفتگل با چای، قهوه، شربت و خوراکی‌های دیگر از شهروندان و عزاداران حسینی، همچنین مسافرانی از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری پذیرایی می‌کنند.

خدمت رسانی و پذیرایی از هموطنان و دوستداران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهرک طالقانی هفتگل ادامه دارد و در روزهای منتهی به اربعینی حسینی به اوج خود می‌رسد.

همچنین موکب‌های دیگری برای خدمت رسانی به شیفتگان و دوستداران خاندان عصمت و طهارت در نقاط دیگر هفتگل و دیار سردار جاویدلاثر شهید محمدکریم ممبینی راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/

نظر شما