شناسهٔ خبر: 22024942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار نقدی:

تواضع و فروتنی از خصوصیات شاخص سردار «لک‌زایی» بود

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: تواضع و فروتنی مقابل محرومان و ایستادگی در جبهه‌های مقاومت از خصوصیات شاخص سردار شهید «حبیب لک‌زایی» بود.

صاحب‌خبر -
تواضع و فروتنی از خصوصیات شاخص سردار «لک‌زایی» بودبه گزارش دفاع پرس از سیستان و بلوچستان، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در پنجمین یادواره سردار شهید «حبیب لک زایی» در گلزار شهدای شهرستان نیمروز اظهار داشت: شهید لک زایی در مکتب خود شاگردانی را پرورانده که در دنیا کم نظیر هستند.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگانی شجاع همچون «حبیب لک زایی» در سخت ترین حوادث میدان نبرد مثل کوه زیر باران آتش دشمن ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ ترکش به بدن این رزمنده و مجاهد فی سبیل الله اصابت کرد، خاطرنشان کرد: سردار لک زایی با وجود اینکه چشم خود را در راه خدا از دست داد اما همچنان از مسیر جهاد دست برنداشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تواضع و فروتنی مقابل محرومان ومستضعفان و ایستادگی در جبهه های مقاومت از خصوصیات شاخص سردار شهید «حبیب لک زایی» بود.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی همواره در حال تلاش برای ایجاد شکاف و تفرقه در بین مردم ایران است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر دشمنان این تفرقه افکنی را به اوج خود رسانده اند تا با ایجاد تفرقه قومی و مذهبی راه های نفوذ را برای خود باز کنند.

وی افزود: البته ما باید به وجود ملت خود افتخار کنیم زیرا اگر الان شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم به واسطه جان نثاری و از خود گذشتگی همین شهدا است.

سرداری نقدی تصریح کرد: امیدواریم ما هم بتوانیم وصیت شهدا و آنچه از ما انتظار دارند را به نحو احسن انجام داده و فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج دهیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما