شناسهٔ خبر: 22024886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالیت 44 سازمان مردم نهاد مبارزه با موادمخدر در استان بوشهر

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه‌شنبه در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، شمار سمن ها در این استان افزایش نزدیک به 2 برابری را تجربه کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هم اکنون تمامی مناطق آلوده به موادمخدر استان بوشهر شناسایی و شناسنامه دار شده اند که باید میزان خطرپذیری آنها براساس اولویت تقسیم بندی و تصمیم گیری لازم پاکسازی آنها انجام شود.
گراوند گفت: از سال گذشته تاکنون با اجرای طرح‌های امید اجتماعی که ابتکار استاندار بوشهر است، آسیب‌های اجتماعی در این استان به میزان مطلوبی کاهش یافته است.
گراوند گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بویژه در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان از تمامی ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده شده که این می تواند به تاثیرگذاری بیشتر اقدامات پیش بینی شده در این حوزه کمک کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در ارتباط با راههای کاهش طلاق در این استان بیان کرد: در زمینه آموزش پیش از ازدواج با همکاری سازمانهای مردم نهاد در استان و برگزاری کلاس‌های آموزشی مناسب برای پیشگیری از وقوع طلاق برگزار شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اقدامات حوزه پیشگیری در سنین پایین تر حائز اهمیت فراوانی است از این رو نسبت به تحقق این امر در سطح مدارس استان بوشهر اهتمام ویژه ای داریم.
ناصر کرمی افزود: در این ارتباط طرح مدارس عاری از خطر در 147 مدرسه استان برای 10 هزار و 824 دانش آموزان این استان برگزار شده است.
وی افزود: طرح مهارت مراقبت از خود نیز در 154 آموزشگاه برای 16 هزار و 302 دانش آموز به اجرا در آمده است.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*

نظر شما