شناسهٔ خبر: 22024431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اتکا به رای مردم، عامل استحکام جمهوری اسلامی ایران

معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: آنچه که باعث شده است، جمهوری اسلامی با وجود مشکلات داخلی واقتصادی مستحکم بایستد، اتکا به رأی مردم است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سیامک ره پیک امروز در  چهارمین مرحله اردوی آموزشی و فرهنگی ناظر اتکا به رای مردم، عامل استحکام جمهوری اسلامی ایرانمسئولان شعب اخذ رأی شورای نگهبان در حسینیه امام خمینی مشهد افزود: از ابتدای انقلاب به دلیل ماهیت جمهوری اسلامی ایران قدرتهای بزرگ به ویژه   آمریکایی ها تهدیداتی را علیه کشور ما اعمال کرده اند و در دوره اخیر با ورود آشکارتر صهیونیستها،  آمریکایی ها تصمیم گرفته اند  اقدامات بازدارنده و تندتری در مقابل جمهوری اسلامی در منطقه انجام دهند.

 او گفت: به لطف خدا و تلاش مجاهدان راه حق آنچه  خواسته دشمنان است محقق نشده و برخلاف نظرات آنان ایران و جبهه مقاومت در منطقه رشد کرده و مقاومت  با رژیم جعلی اسرائیل هم مرز شده است.

معاون شورای نگهبان افزود: ریشه های مردم سالاری مقوم ایستادگی ما است و انتخابات یک شاخص برای  مردم سالاری است.

ره پیک گفت: عقبه مردم سالاری دینی بر اساس  دو پایه اسلام  و رهبری دینی  در جایگاه راهنما و مرجع جلوگیری از  انحراف در  انقلاب اسلامی است.

او در بخش دیگری از سخنان خود  افزود: قانون انتخابات و شرایط و فرایند های تعیین شده در  آن، تاثیرگذاری فضاى مجازی در ساخت فضای گفتمانی و روانی  در رای دادن از مسائلی است که انتخابات  متاثر از آن است. 

 

 

 

 

نظر شما