شناسهٔ خبر: 22023656 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گام دوم صنعتی شدن دزفول با آغاز ساخت نیروگاه برداشته شد

به گزارش ایرنا عباس پاپی زاده روز پنجشنبه در آئین کلنگ زنی نیروگاه 910 مگاواتی شهرستان دزفول در جمع خبرنگاران افزود:نخستین گام صنعتی شدن دزفول با بهره برداری

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا عباس پاپی زاده روز پنجشنبه در آئین کلنگ زنی نیروگاه 910 مگاواتی شهرستان دزفول در جمع خبرنگاران افزود:
نخستین گام صنعتی شدن دزفول با بهره برداری فولاد قاطعانه برداشته شد و امروز با کلنگ زنی نیروگاه 910 مگاواتی گام دوم صنعتی شدن دزفول کلید خورد.
وی با بیان اینکه احداث نیروگاه در دزفول زمینه توسعه شهرستان و خودکفایی در تولید انرژی همچنین ایجاد اشتغال در منطقه را به دنبال دارد گفت:خوزستان به لحاظ داشتن منابع آب و گاز از ظرفیت بالایی برای تولید برق برخوردار است و از سویی همجواری این استان با کشور عراق می تواند بازار خوبی برای فروش برق به کشور همسایه باشد که باید از این ظرفیت استفاده کرد.
وی گفت:حدود یکسال برای اخذ مجوزهای زیست محیطی این نیروگاه پیگیری شد که انتظار می رود د این پروژه در زمان مقرر بهره برداری شود.
نماینده مردم دزفول در مجلس ادامه داد:در زمان ساخت این نیروگاه زمینه اشتغال برای 600 تا 700 نفر و در زمان بهره برداری زمینه اشتغال برای تعداد بیشتری فراهم خواهد شد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام

نظر شما