شناسهٔ خبر: 22023378 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تکواندو گرندی پری لندن؛

سه نماینده ایران روز جمعه به دیدار رقبای خود می روند

مرحله سوم از رقابتهای گرندپری سال ۲۰۱۷ فردا جمعه در لندن آغاز می شود و سه نماینده ایران در روز نخست این رقابتها به مصاف رقبای خود می روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور ۲۰۵ تکواندوکار از ۵۵ کشور در چهار وزن المپیکی در سالن «پاکرباکس آرنا» لندن برگزار خواهد شد. فردا جمعه در روز نخست این رقابتها تکواندوکاران وزن ۶۷- کیلوگرم زنان و اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان به روی تاتامی می روند که ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و سجاد مردانی به عنوان نخستین نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

مراسم وزنکشی این رقابتها عصر امروز برگزار شد و تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند. بر همین اساس ابوالفضل یعقوبی پس از یک دور استراحت در گام نخست باید برنده دیدار لهستان و کرواسی پیکار کند. 

در همین وزن میرهاشم حسینی دیگر نماینده کشورمان ابتدا به مصاف «یو جن هوآنگ» از چین تایپه می رود و در صورت برتری به مصاف «الکسی دنسینکو» روس نایب قهرمان بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶، نایب قهرمان مرحله نخست گرندپری ۲۰۱۷ و نایب قهرمان جهان ۲۰۱۵ می‌رود. سجاد مردانی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم کشورمان پس از یک‌دور استراحت رو در روی برنده دیدار ساحل عاج و ترکیه قرار می‌گیرد.

نظر شما