شناسهٔ خبر: 22022654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

"خادمی" در نشست دبیران احزاب و گروه های سیاسی لرستان:

برخی از فعالیت های سیاسی شبه سیاسی می شوند/جلوگیری از افراط وزیاده روی فعالیت احزاب /باید در حوزه فعالیت سیاسی متوازن حرکت کرد

استاندار لرستان گفت: برخی از فعالیت های سیاسی شبه سیاسی می شوند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سید موسی خادمی که روز پنجشنبه دراین  نشست سخن می گفت ،با بیان این مطلب ،افزود: باید در حوزه فعالیت سیاسی متوازن حرکت کرد و اگر نبض فعالیت های سیاسی تند بزند همه بخش ها دچار مشکل  خواهند شد.

وی با بیان اینکه توسعه باید متوازن و همگون باشد،تصریح کرد:امروز شاهد رشد کاریکاتوری سیاست نسبت به همه حوزه ها هستیم که این امر به هیچ عنوان مطلوب وخوب نیست.

خادمی گفت:هر فعالیت از هر جنس و سطح که به توسعه استان صدمه بزند محکوم و به درد نخور است لذا باید جلوی زیاده روی و افراط گرفته شود تا به توسعه استان ضربه ولطمه ایی وارد نشود.

وی با تاکید براینکه همه احزاب باید تعمیق دهنده فعالیت های حزبی و سیاسی باشند، افزود:بایداز زیاده‌روی و فعالیت افراطی  احزاب جلوگیری شود.

استاندارلرستان همچنین با بیان اینکه مردم سالاری و دموکراسی بدون احزاب  معنا ندارد ،خاطر نشان ساخت: مفهموم حزب و دموکراسی هیچ کدام بومی ما نیستند و وارداتی  هستند لذاباید دموکراسی و فعالیت احزاب باید در کشور بر اساس فرهنگ، سنت و آداب کشوربومی شود.

سید موسی خادمی تاکید کرد:متاسفانه احزاب چه  قبل وچه بعد از انقلاب محتوای مطلوبی نداشته اند .

 

 

 
 
 

نظر شما