شناسهٔ خبر: 22022584 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

پاسخهای جالب مخاطبان به مشاور جنگ روانی حسن روحانی؛

وقتی مشاور حسن روحانی از پاسخ مخاطبان درباره عملکرد سعید جلیلی برآشفته می شود/ درخواست منفعلانه آشنا پس از شکست برجام؛ جلیلی گزارش مذاکراتش را منتشر کند!

حسام الدین آشنا که در دولت یازدهم، مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور بود، اما در دولت دوازدهم، با حذف پسوند «فرهنگی»، عنوان مشاور برای او به کار رفت تا «از همه ظرفیت‌های او برای پیشبرد عملیات روانی و حاشیه سازی» استفاده شود پس از اینکه در حساب توییترش خطاب به جلیلی به کنایه نوشت: ای كاش برادر سايه دارمان به جای طعنه مدام به مذاكره كنندگان پس از خود، گزارش شش سال و نيم مذاكرات خود را منتشر می كرد تا امكان مقايسه باشد؛ با سیل کامنت های مخاطبان در پاسخ با ادعایش روبه رو گشت.

صاحب‌خبر -
گروه سیاسی-رجانیوز:  با شکست برجام که  پروژه حسن روحانی و اعتدال گرایان به شمار می رود، تلاش هایی در اتاق عملیات روانی دولت برای به حاشیه کشاندن این شکست فاحش آغاز گشته است، حسن روحانی که در مناظرات انتخاباتی اردیبهشت 96 از آمادگی اش برای رفع دیگر تحریم ها علیه ملت ایران خبر داده بود، در تازه ترین اظهاراتش برجام را در حد پیروزی اخلاقی ایران در مذاکرات تنزل داد.
 
به گزارش رجانیوز، پیش بینی های دقیق سعید جلیلی در کمیسیون ویژه برجام در مجلس نهم از متن معیوب این توافق به علاوه تمامی نقدهای وی طی دو سال اخیر نسبت به برجام که دولتی ها و تیم مذاکره کننده پاسخی برای آنها نداشته اند، آنها را بر آن داشته است تا با جنگ روانی علیه مذاکره کننده ارشد سابق هسته ای و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، اولا بتوانند جلیلی را شریک ناکامی هایشان در برجام نشان دهند و ثانیا از پاسخگویی درباره خسارات محض برجام فرار کنند.
 
در همین رابطه حسام الدین آشنا که در دولت یازدهم، مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور بود، اما در دولت دوازدهم، با حذف پسوند «فرهنگی»، عنوان مشاور برای او به کار رفت تا «از همه ظرفیت‌های او برای پیشبرد عملیات روانی و حاشیه سازی» استفاده شود پس از اینکه در حساب توییترش خطاب به جلیلی به کنایه نوشت: ای كاش برادر سايه دارمان به جای طعنه مدام به مذاكره كنندگان پس از خود،  گزارش شش سال و نيم مذاكرات خود را منتشر می كرد تا امكان مقايسه باشد؛ با سیل کامنت های مخاطبان در پاسخ با ادعایش روبه رو گشت.
 
در واکنش به این اتفاق، آشنا که به نظر می رسید انتظار چنین پاسخ هایی را نداشته است، در کانال شخصی اش ، با توهین به مخاطبان آنها را "عده ای کامنت گذار حرفه ای" نامید تا نشان دهد ذهن وی در دیدن هر رویدای به شکل تاکتیک روانی، همه را به کیش خود می پندارد. البته این پاسخ ها، آشنا را به تلطیف موضع اش واداشت و  توضیح داد: البته اين تقاضا متوجه مذاكره كننده گان محترم قبل از ايشان يعني آقايان روحانی و لاريجانی هم هست . مردم ايران حق دارند بدانند خوب يا بد  چه شد كه به برجام رسيديم؛ که البته بهتر است قبل از پرداختن به این موضوع آقای آشنا و اعتدال گرایان ابتدا پاسخ دهند چرا فرجام برجام به اینجا کشیده شد.
 
 
 
در ادامه بخشی از پاسخ های مخاطبان به توییت حسام الدین آشنا را می توانید مشاهده کنید:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما