شناسهٔ خبر: 22022488 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

گل نزنی گل می‌خوری!

پیکان 2 - 1 تراکتورسازی؛ درس جوانان «آقا معلم» به جوانان «یحیی»/ پیکانِ جلالی ترمز ندارد، تراکتورِ گل‌محمدی گلزن!

تیم فوتبال تراکتورسازی در روزی که بازیکنان این تیم اشتباهات زیادی داشتند در عین ناباوری برابر میزبانش پیکان تهران با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتورسازی از ساعت 15:45 امروز پنجشنبه میهمان پیکان تهران بود که در پایان و در روزی که اشتباهات نتیجه بازی را رقم زدند، با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف صدر جدولی خود شده و پنجمین باخت فصلش را تجربه کرد.

دو گل از سه گل این مسابقه را که در ورزشگاه شهدای شهر قدس و در حضور پرشور هواداران تراکتورسازی برگزار شد، بازیکنان تیم میهمان به ثمر رساندند که یکی از آنها گل بخودی بود و حکم به برتری تیم میزبان داد.

ابتدا در دقیقه 15 فرزین گروسیان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا میهمان با یک گل بادآورده پیش بیافتد. روی این گل پاس رو به عقب ایرانپوریان را سنگربان تراکتورسازی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

در ادامه نیمه اول توپی از خط دروازه‌ها گذر نکرد و دو تیم با برتری یک بر صفر پیکان به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم تیم تراکتورسازی در دقیقه 64 توسط امیر نصرآزادانی به گل رسیده و کار را به تساوی کشاند. این بازیکن پشت مدافعان پیکان با اشتباه بازیکن حریف صاحب توپ شده و در یک موقعیت تک به تک دروازه میزبان را فرو ریخت.

تراکتورسازان در دقیقه 88 این فرصت را داشتند تا به گل پیروزی برسند اما فاخر تهامی در موقعیتی ایده‌آل و در شرایطی که تنها دروازه‌بان حریف را پیش روی خود می‌دید، توپ را به بیرون زد تا بهترین فرصت تیمش را برای کسب 3 امتیاز به هدر بدهد.

این پایان کار نبود چراکه به فاصله 2 دقیقه از این موقعیت امیر روستایی مهاجم جوان پیکان از اشتباه مدافع تراکتورسازی استفاده کرده و با تکل خود توپ را با تور دروازه این تیم آشنا کرد تا شاگردان جلالی به گل پیروزی برسند.

بدین ترتیب حکایت معروف «گل نزنی، گل می‌خوری» برای تیم یحیی اتفاق افتاد و سرخ‌پوشان پنجمین شکست فصل خود را در خانه پیکان تجربه کردند.

با این نتیجه پیکان به ششمین برد متوالی خود دست یافته و با 20 امتیاز موقتا به صدر جدول مسابقات صعود کرد اما در سمت مقابل تراکتورسازی با 11 امتیاز قبلی خود بدون تغییر در رده نهم باقی ماند.

نکات:
* تراکتورسازی پس از 3 سال و 3 رویارویی مستقیم با پیکان نتیجه را به این تیم واگذار کرد.
* مجید جلالی که پس از جدایی از تیم تراکتورسازی در تمامی تقابل‌هایش با سرخ‌پوشان تبریز مغلوب شده بود، با پیروزی در بازی امروز این طلسم را شکست.
* پیکان ضمن کسب ششمین برد متوالی‌اش در لیگ برتر، شکست‌ناپذیری خود در دیدارهای خانگی خود در لیگ هفدهم را حفظ کرد.

گروه داوری: وحید کاظمی – آرمان اسعدی – فرزاد بهرامی – حسین زمانی – ناظر: علیرضا کهوری

اخطار: محمدرضا مهدی زاده از تراکتورسازی

پیکان تهران: پیام نیازمند، مهران موسوی (امیرحسین صادقی)، حجت حق‌وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، بختیار رحمانی (ابوالفضل ابراهیمی)، آرفنگ دافه (مهدی مومنی)، مرتضی آقاخان و امیر روستایی
سرمربی: مجید جلالی

تراکتورسازی: فرزین گروسیان، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، محمد ایران پوریان، امیر اسدزاده، علی طاهران (رضا عبدی)، فاخر تهامی، امیر نصر آزادانی، مهدی شریفی (محمدرضا آزادی) و فرزاد حاتمی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی
 

نظر شما