شناسهٔ خبر: 22022212 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

هفته دهم لیگ برتر/

فوتبال گسترش فولاد، قعرنشین ماند!

نصر: گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان، در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به تساوی بدون گل رضایت دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی برنده‌ای نداشت.
 
ترکیب گسترش فولاد:
فرناندو ده خسوس، سیداحمد موسوی، احمدرضا زنده روح، یوسف سیدی، پیمان بابایی (64 علیرضا چراغعلی)، ادسون هنریکه، عرفان افراز (69 سید محسن حسینی)، مسیح زاهدی، امید جهانبخش، سامان نریمان جهان (75 علیرضا ارجمندیان) و اسماعیل فرهادی
سرمربی: فیروز کریمی
 
ترکیب سپاهان:
لئوناردو لی وینستون، ابوالحسن جعفری، ساسان انصاری، میلاد سرلک، سعید آقایی، علی کریمی (46 شاهین ثاقبی)، جلال علی محمدی (82 رسول نویدکیا)، حسین پاپی، رضا میرزایی (66 حسن مروان حسین)، مهدی رحیمی و سیاوش یزدانی
سرمربی: زلاتکو کرانچار
 
تیم داوری:
کوپال ناظمی، بابک داوری، علی دودانگه، سعاد وفاپیشه
 
شرح بازی:
این بازی با سوت کوپال ناظمی آغاز شد و فشار حملات تیم میهمان در نیمه نخست، بسیار بیشتر از تیم گسترش فولاد بود و حتی در دقیقه 34 بازی نیز، تیرک دروازه آبی‌پوشان تبریزی توسط مهدی رحیمی به لرزه درآمد.
 
در ادامه بازی، توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت و در دقیقه 41 بازی، یک موقعیت خوب گلزنی هم برای گسترش فولاد به وجود آمد که توپ در داخل محوطه جریمه سپاهان به دست مدافع این تیم برخورد کرد؛ هر چند که داور اعتقادی به خطای هند و ضربه پنالتی نداشت.
 
در نهایت، نیمه اول بازی دو تیم گلی در برنداشت و بازیکنان با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
 
در نیمه دوم، باز هم بازی متعادلی بین دو تیم در جریان بود و هر دو تیم موقعیت‌های نصفه‌ونیمه‌ای روی دروازه همدیگر داشتند و حتی در یک صحنه، مهاجم تیم سپاهان تا آستانه فروپاشی دروازه گسترش فولاد نیز پیش رفت که با واکنش‌های خوب ده‌خسوس دفع شد.
 
در این سوی میدان نیز گسترشی‌ها توسط ادسون هنریکه موقعیت نصفه‌ونیمه‌ای داشتند که این موقعیت نیز ثمری در برنداشت و بازی دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.
 
گسترش فولاد با این تساوی، هشت امتیازی شد و قعرنشین جدول باقی ماند.
 
حاشیه‌های بازی:
*استقبال بسیار کمی از این مسابقه از سوی هواداران گسترش فولاد به عمل آمده بود و حدود 100 هوادار به تشویق این تیم می‌پرداختند.
 
*حدود 200 هوادار سپاهان هم در ورزشگاه حضور داشتند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما