شناسهٔ خبر: 22021362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات سبزوار:

آغاز حرکت خادمین زوار امام حسین در سفر اربعین/سبزوار محور برپایی موکب های استان خراسان در شهر کربلا است

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار از آغاز حرکت خادمین زوار امام حسین در سفر اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی اکبر دلبری در گفت و گو با بصیرسبزوار با بیان اینکه 200 نفر از خدام برای ارائه خدمات به زائرین حسینی در سفر اربعین از دوم آبان ماه به کربلای معلی اعزام خواهند شد اظهارداشت: این خدام از همشهریان سبزواری بوده که در سه موکب در شهر کربلا مستقر خواهند شد.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات سبزوار با بیان اینکه سه موکب شهر سبزوار در ایام اربعین حسینی در شهر کربلا برپا خواهد شد، تصریح کرد: در این موکب ها روزنه 60هزار وعده غذایی توزیع شده و موکب ها ظرفیت اسکان 20هزار نفر را ایجاد کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار در سال جاری محوریت موکب های استان خراسان را برعهده دارد، ادامه داد: در سال جاری شهرستانهای جوین جغتای مه ولات بردسکن کاشمر و سرخس هرکدام یک موکب و همچنین مشهد با هفت موکب مستقر در شهر کربلا در خدمت زوار اباعبدالله خواهند بود.

 

دلبری در ادامه به ارسال 10کامیون اقلام مصرفی و غذایی به این کشور عراق اشاره کرد و افزود: این اقلام از کمکهای نقدی و غیر نقدی مردمی در خصوص پیاده روی سفر اربعین جمع اوری شده و پس از بارگیری به این کشور ارسال خواهد شد.

 

رئیس  ستاد بازسازی عتبات و عالیات سبزوار همچنین با بیان اینکه کمک های غیر نقدی از قبلی اقلام خوراکی مورد نیاز جمع اوری شده است، بیان کرد: ۳۰۰میلیون تومان اعتبای است که برای خدمت رسانی مطلوب به زوار در نظر گرفته شد و این مبلغ از طریق خیرین و کمک های مردمی جمع آوری شده است.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما