شناسهٔ خبر: 22021222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل استاندارد قزوین:

ضریب نفوذپذیری استاندارد در استان قزوین به ۹۹.۷ درصد رسید

R41364/P1357/S6,63/CT11

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: براساس ارزیابی‌ها ضریب نفوذپذیری استاندارد در استان به ۹۹.۷ درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدرضا طاهری ظهر امروز در دیدار با استاندار قزوین اظهار داشت: در استان قزوین برای واحدهای تولیدی مشمول استاندارد اجباری 1089 گوهینامه صادر شده در حالی که 621 واحد تولیدی و صنعتی در استان مشمول این طرح هستند.

وی بیان کرد: امسال 40 استاندارد جدید در استان تدوین می‌شود در حالی که سهم استان 30 استاندارد بوده و براساس ارزیابی‌ها ضریب نفوذپذیری استاندارد در استان به 99.7 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل استاندارد استان قزوین خاطرنشان کرد: با همت و تلاش مسئولان خوشبختانه تمام پارک‌ها و شهربازی‌های استان استاندارد شده و نواقص فنی برطرف شد.

طاهری از استاندار قزوین درخواست کرد با توجه به غیراستاندارد بودن تله سی‌یژ و امکان به خطر افتادن جان مردم تا زمانی که نواقص برطرف نشده اجازه بهره‌برداری و فعالیت به این مجموعه داده نشود.

وی عنوان کرد: فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از کالای استاندارد نیازمند مشارکت جمعی مردم و‌ مسئولان دارد که باید در اولویت قرار گیرد.

استاندارد به مطالبه عمومی تبدیل شده است

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این دیدار گفت: در جامعه کنونی استاندارد به مطالبه عمومی تبدیل شده و خوشبختانه ارتقاء فرهنگ در این زمینه مطلوب است.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه نهادینه‌سازی فرهنگ و توسعه تولیدات استاندارد امری ضروری بوده که باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار قزوین در زمینه حمایت از راه‌اندازی پژوهشگاه استاندارد اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما