شناسهٔ خبر: 22021210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس مرکز خدمات حوزه در جمع علمای بلاد:

برنامه های حوزه روز به روز در حال ارتقاء است/ مرکز خدمات پشتیبانی کننده اجرای رسالت های حوزویان است

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت هدف اصلی مرکز خدمات این است که در راستای اهداف و راسالت های کلیدی حوزه بتواند به میزان توان خود موانع فراروی حوزویان در عرصه های تحقیق، تدریس، تبلیغ و آموزش را بر دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، عصر امروز در  هشتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه در تبریز ، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این اجلاسیه گفت: بی شک یکی از بزرگترین اجتماعات روحانیت در کشور همین اجلاسیه های جامعه مدرسین و علمای بلاد است که با حضور شخصیت های برجسته از قم و شهرستان ها تشکیل می شود.

وی افزود: مرکز خدمات حوزه های علمیه با علاقه بسیار پیگیر پیشنهادهای اجلاس است و قطعاً این هم اندیشی ها و تضارب آرا در شناسایی نقاط قوت و ضعف حوزه و روحانیت بسیار موثر خواهد بود.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ادامه داد: حوزه دارای دو بال موفقیت است که یک بخش آن مربوط به برنامه های آموزشی، تهذیبی و پژوهشی می باشد که بحمدلله روز به روز در حال ارتقاء است و بال دیگر موفقیت ناظر به امور سخت افزاری و جنبه های حمایتی است که بخش عمده آن بر عهده مرکز خدمات است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی تاکید کرد: هدف اصلی مرکز خدمات این است که در راستای اهداف و راسالت های کلیدی حوزه بتواند به میزان توان خود موانع فراروی حوزویان در عرصه های تحقیق، تدریس، تبلیغ و آموزش را بر دارد تا طلاب و فضلا بهتر بتوانند به رسالت خود عمل کنند.

وی با بیان این که بخشی از برنامه های حمایتی مرکز خدمات مربوط به خانواده و فرزندان روحانیون است، افزود: تلاش های خوبی در این بخش صورت گرفته که از آن جمله این است که امروز 36 هزار فرزند ممتاز روحانی داریم که باید قدردان این سرمایه ها باشیم.

انتهای پیام/م

نظر شما