شناسهٔ خبر: 22021192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در اعتراض به وضعیت استخدامی

آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در اردبیل تجمع کردند

R41374/P1357/S6,49/CT11

آموزش‌‌دهندگان نهضت سوادآموزی امروز در اعتراض به وضعیت استخدامی خود مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حدود 30 نفر از آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی اردبیل امروز در اعتراض به وضعیت استخدامی خود مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تجمع کرده و خواستار رسیدگی هر چه زودتر به وضعیت استخدامی خود شدند.

دلیل اعتراض این بانوان به وضعیت استخدامی خود و تجمع مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به این دلیل بوده است که در استان‌های دیگر اعلام نیاز و استخدام معلمان نهضت سوادآموزی انجام شده ولی در استان اردبیل این امر فعلا تحقق نیافته است.

معاون نهصت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل در رابطه با این موضوع اظهار داشت: فرآیند استخدام آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی باید بر اساس مصوبه مجلس و با طی مراحل قانونی عملیاتی شود.

یوسف احمدی گفت: هر راهکار قانونی که برای برطرف کردن مشکل این افراد تعریف شود قطعا اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بر اساس این قانون اقدامات لازم را اجرایی می‌کند.

بعد از این تجمع با دعوت معاون نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل این بانوان در نمازخانه این اداره کل حضور یافته و مشکلات و خواسته‌های خود را به صورت حضوری  اعلام کرده و مسئولان نیز قول پیگیری این مطالبات را داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما