شناسهٔ خبر: 22020866 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

سپاه را به بهانه حمایت از تروریست هدف قرار می‌دهند/ تبریز مرکز فرهیختگان و اندیشمندان است

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سپاه را به بهانه حمایت از تروریست هدف قرار می‌دهند، گفت: دشمنان با توطئه و طراحی بنا داشتند اراده ملت را بشکنند و روحانیت را منزوی کنند اما امدادهای غیبی به داد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، آیت الله بوشهری، نایب رئیس جامعه حوزه علمیه قم  در هشتمین اجلاسیه منطقه‌‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، اظهارداشت: امروز توفیقی شد در خدمت آیت الله شبستری باشیم که در طول بیست و سه سال خدمات شایانی در این استان داشتند و در برگزاری و هماهنگی این اجلاسیه زحمات بسیاری را متحمل شدند.

وی افزود: امروز در شهری هستیم که مرکز فرهیختگان و اندیشمندان است و اگر بخواهم نام‌ها را بیان کنم فهرستی طولانی می‌‌شود.

خطیب جمعه قم با بیان اینکه رسالت حوزه و روحانیت نهادینه کردن فرهنگ دینی و مقابله با آسیب‌‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: دشمنان با توطئه و طراحی بنا داشتند اراده ملت را بشکنند و روحانیت را منزوی کنند اما امدادهای غیبی به داد رسید و در مرحله اول نظام طاغوت در هم شکست و در مرحله دوم تثبیت نظام رخ داد.

آیت الله بوشهری، افزود: این انقلاب که به نام اسلام صورت گرفت و مرحله سوم ادامه انقلاب است و به قول مقام معظم رهبری باید برای برقراری تمدن نوین تلاش کنیم

وی با اشاره به سخنان سخیف رئی جمهور آمریکا، اذعان داشت: رئیس جمهور آمریکا گلایه مند است که چرا مردم ایران مرگ بر آمریکا می‌گویند! این‌ها به خاطر عملکرد شماست،  قبل و بعد انقلاب با مردم ایران چه کرده‌‌اید.

امام جمعه قم با بیان اینکه جنایات آمریکا این حق را به مردم می‌دهد تا آخر شعار مرگ بر آمریکا سر دهند، تاکید کرد: سپاه پاسداران قهرمان ما را به بهانه حمایت از تروریست هدف قرار می‌‌دهند، چه کسی است که سپاه را نشناسد، سپاهی که پناهگاه ملت‌‌ها و مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما