شناسهٔ خبر: 22020673 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

سردار سلامی:

علمای عامل پرچمدار سعادت، عزت و کرامت هستند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که رسالت روحانیت در امتداد رسالت انبیای الهی قرار دارد، گفت: تنها عالمان عامل می‌توانند پرچمدار سعادت، عزت، کرامت، آزادی، شرف و منزلت مسلمانان باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در هشتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد شمال غرب کشور که در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان انقلاب از هر راهی برای براندازی نهضت مردمی ایران در طول سال‌های گذشته وارد عرصه شده‌اند.

وی با بیان این‌که دشمن در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی، عملیات روانی و آسیب‌های اجتماعی علیه نظام اسلامی ایران فعالیت کرده است، گفت: کشورهای غربی متحد با یکدیگر بی‌وقفه و با تمام ظرفیت ممکن انزوای ایران اسلامی و عقب‌ماندگی کشور استفاده کرده‌اند.

سردار سلامی با بیان این‌که خودکفایی سپاه در تولید تجهیزات نظامی به ویژه در عرصه موشکی در سایه تحریم‌ها و تکیه بر دانش بومی جوانان نخبه حاصل شده است؛ افزود: اعتقاد داریم دشمن بزرگ یک موهبت الهی است؛ همانگونه که رهبر بزرگ یک موهبت الهی است و ما از همه بهره‌مند بودیم.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: اینکه چیزی جز فهرست شکست‌های آمریکا در ابتدای سخنان ترامپ نشنیدیم، نمونه‌ای از قدرت مهارنشدنی انقلاب اسلامی ایران است، امروز قدرت موشکی ایران به قدری دشمنان را به هراس انداخته که به هر بهانه ای به دنبال مذاکره برای توقف این پیشرفت دفاعی کشور هستند.

وی با بیان این‌که اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران و سپاه پاسداران تصریح کرد: تبدیل ایران به یک قدرت بزرگ بین المللی به جایی رسیده که رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود ۲۰ دقیقه سیاست‌های خارجی خود را در مورد ایران را اعلام می‌کند، امروز آنقدر قدرت داریم که می‌توانیم با اطمینان بایستیم و یک الگوی جهان‌پسند ارائه کنیم.

سردار سلامی با تأکید بر این‌که امروز در جنگ تمام عیار اعتقادی و فرهنگی عظیم با دشمن مواجه هستیم، گفت: دشمنان متوجه شده‌اند که با اشغال نظامی، حصر اقتصادی، انزوای سیاسی و  تهدید نمی‌توانند حرکت عظیم انقلاب اسلامی را متوقف کنند، اما می دانند که اگر بتوانند جوامع اسلامی را از دین تهی کنند، می‌توانند بر عالم اسلام مسلط شوند.

وی با اشاره به این‌که دشمن امروز الگوی اجازه ‌ندادن به تعقل در جامعه اسلام ایران پیاده می‌کند، گفت: غرب به دنبال پاسخگویی به این سوال هستند که آمریکا چگونه می‌تواند دل‌ها و ذهن‌های مسلمانان را فتح کند تا مسلمانان تعقل و تفکر نکنند و و نسبت به حقایق بی تفاوت باشند.

سردار سلامی با بیان این‌که رسالت روحانیت در امتداد رسالت انبیای الهی قرار دارد و تنها عالمان عامل می‌توانند پرچمدار سعادت، عزت، کرامت، آزادی، شرف و منزلت مسلمانان باشند، تصریح کرد: هر عالم ستاره‌ای درخشان در سپهر هدایت این امت است، که البته نقطه کانونی سپهر درخشان ستارگان معرفت؛ ولی فقیه است./935/پ203/ب1

نظر شما