شناسهٔ خبر: 22020332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

توخل گزینه جانشینی نوری در برمن

ورزش 3

در حالی که مدیر ورزشی وردربرمن پشتیبانی کامل خود را از آلکساندر نوری اعلام می‌کند اما...

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، روزنامه "وزر کوریر" که در شهر برمن چاپ می‌شود، در نوشتاری با عنوان «چرا بزرگ فکر نکنیم؟» به استقبال برکناری نوری رفته است و نام‌هایی چون «فلورین کوفلت»، «توماس توخل»، «آندره شوبرت»، «برونو لابادیا» و «هولگر استانیسلاوسکی» را در فهرست گزینه‌های مربیگری وردربرمن جای داده است؛ فهرستی که البته در کشوی میز کار فرانک باومان، مدیر ورزشی برمن، جای ندارد.

او می‌گوید هنوز حرفی درباره احتمال برکناری آلکساندر نوری به خاطر ناکامی‌هایش با برمن زده نشده است:‌ «ما سرگرم نقشه A هستیم.» برنامه او تحول برمن با نوری است.

در این فهرست نام توخل و لابادیا برجسته‌تر به نظر می‌رسد. اولی با دورتموند و ماینس روزهای موفقی در آلمان و اروپا داشت و لابادیا هم روزگاری نه چندان دور برای برمن توپ می‌زد. توخل بعد از جدایی از دورتموند در تابستان گذشته، هنوز هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته و اگرچه یکی از گزینه های هدایت بایرن بعد از اخراج کارلو آنچلوتی بود؛ اما در نهایت این پست به یوپ هاینکس داده شد.

برمن که فصل گذشته با هدایت نوری نتایج بسیار خوبی در بوندس لیگا گرفت، در این فصل نتوانست آن نتایج را تکرار کند و اکنون با 4 امتیاز از 8 بازی، در رتبه هفدهم جدول قرار دارند و به همین دلیل، شایعات در مورد اخراج این مربی ایرانی هر هفته جدی تر می شود. 

نظر شما