شناسهٔ خبر: 22020083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار قزوین:

پروژه‌های عمرانی استان قزوین پیوست پدافندی داشته باشد

R41364/P1357/S6,63/CT11

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت تبیین اهداف پدافند غیرعامل گفت: در راستای ارتقاء پدافند غیرعامل باید تمام طرح‌های عمرانی علاوه بر پیوست زیستی، پیوست پدافند غیرعامل نیز داشته باشد و این مهم در اولویت برنامه‌‌ها قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عبدالمحمد زاهدی پیش از ظهر امروز در شورای پدافند غیرعامل که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: پدافند غیرعامل باید در تمام دستگاه‌های اجرایی و تاسیسات استفاده شود تا شاهد کمترین آسیب در مواقع بحرانی باشیم.

وی بیان کرد: امروز شاهد تغییرات اقلیمی و سوانح غیرمترقبه هستیم که باید در زمینه مقابله با این آسیب‌ها آمادگی خود را حفظ کرده  و از تاسیسات و امکانات درست و بهینه استفاده کنیم.

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت تبیین اهداف پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: در راستای ارتقاء پدافند غیرعامل باید تمام طرح‌های عمرانی علاوه بر پیوست زیستی، پیوست پدافند غیرعامل نیز داشته باشد و این مهم در اولویت برنامه‌‌ها قرار گیرد.

زاهدی عنوان کرد: تقویت پدافند غیرعامل در خنثی کردن ترفندها و تهدیدات دشمنان برای ضربه زدن به نظام نیز موثر است که دستگاه‌های اجرایی مربوط باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی گفت: استان قزوین در حوزه پرورش طیور جایگاه خوبی داشته اما در راستای تقویت این بخش باید نسبت به مصون‌سازی مرغداری‌ها از بیماری‌هایی همچون آنفولانزا اقدام شود چرا که این مشکلات بر صنعت مرغ استان آسیب وارد می‌کند.

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت توجه به طرح‌های پدافند غیرعامل تصریح کرد: فیبر نوری امسال به تمام دستگاه‌های استان متصل شده و باید در اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل اقدام جدی صورت گیرد و میزان مشارکت افزایش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما