شناسهٔ خبر: 22019960 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسابقه بین‌المللی «پایان تروریسم» اعلام فراخوان کرد

R1489/P1011117/S4,40/CT1

انجمن هنرهای تجسمی روایت فتح برای مسابقه بین‌المللی «پایان تروریسم» در بخشهای پوستر، کارتون و کاریکاتور اعلام فراخوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، فراخوان این مسابقه بین‌المللی در بخش پوستر با موضوع  "پایان تروریسم"(همراه با نگاه طنز هنرمندان گرافیست) ، در بخش کارتون با موضوعات "پایان تروریسم"، "حلب آزاد شد" و "موصل آزاد شد" و در بخش کاریکاتور با موضوعات "بنیامین نتانیاهو"، "دونالد ترامپ"، "آنگ سان سوچی" و محمد بن سلمان" است.

شرایط شرکت در مسابقه:

شرایط شرکت در مسابقه بین‌المللی «پایان تروریسم» به این شرح است:

هر شرکت‌کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر 3 اثر ارسال کند.

آثار ارسالی نباید قبلاً برنده جایزه‌ای شده باشد.

آثار با اجرای دیجیتال باید با فرمت png یا jpg و رزولوشن (وضوح) dpi3oo و طول یا عرض 3000 پیکسل ارسال شود.( در بخش پوستر بعد از تایید در مرحله اول، پوستر لایه باز در اندازه 50در 70 سانتیمتر باید ارسال شود.)

ارسال (نام و نام‌خانوادگی، آدرس پستی، آدرس ایمیل، تلفن، عکس و سوابق کاری) در قالب فایل word توسط هنرمند الزامی است.

به هنرمندانی که آثارشان در کاتالوگ چاپ شود نسخه‌ای از کاتالوگ اهدا خواهد شد.

اهدای جوایز برگزیدگان ایرانی منوط به حضور آنان در مراسم اختتامیه است.

جوایز شرکت در مسابقه:

در بخش کارتون و کاریکاتور به نفر اول  2000 دلار جایزه نقدی به همراه تندیس و لوح تقدیر، به نفر دوم 1500 دلار جایزه نقدی به همراه تندیس و لوح تقدیر و به نفر سوم 1000 دلار جایزه نقدی به همراه تندیس و لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت. در بخش پوستر نیز 5 جایزه دو میلیون تومانی به همراه تندیس و لوح تقدیر به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد. 

داوران مسابقه:

داوران این مسابقه اساتیدی همچون محمدحسین نیرومند، مسعود نجابتی، محمدرضا دوست‌محمدی، سیلوانو ملو (از کشور برزیل) و آلکساندرفالدین (از کشور روسیه) هستند.

مهلت ارسال آثار:

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پانزدهم دی‌ماه 1396 است به آدرس info@resistart.ir ارسال کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به دبیرخانه مسابقه به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان‌زند، حافظ شمالی، کوچه وحدت، پلاک 55، طبقه اول مراجعه و یا با شماره‌های 88911215 ـ 88911214 تماس حاصل کنید و یا از طریق شماره دورنگار 88911219 با دبیرخانه مسابقه مکاتبه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما