شناسهٔ خبر: 22019425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نکا، میزبان المپیاد ورزشی کارکنان دولت

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا از برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مجتبی رضایی در حاشیه آغاز برگزاری این المپیاد در مجموعه ورزشی سردار رحیم بردبار نکا با اشاره به گرامیداشت هفته تربیت بدنی،گفت: این دوره از مسابقات کارکنان دولت با هدف گرامیداشت هفته تربیت بدنی همچون سنوات گذشته با حضور کارکنان دولت در ۱۲ رشته ورزشی برای آقایان و هم برای بانوان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا افزود: آقایان در رشته‌های فوتسال، طناب کشی، تیراندازی باتفنگ، طناب زنی سرعتی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز به رقابت خواهند پرداخت و بانوان کارمند نیز در رشته‌های دارت، واژبال (وسط گیر) مچ اندازی، طناب کشی، طناب زنی سرعتی در طول هفته تربیت بدنی باهم مسابقه خواهند داد.

رضایی گفت: در شهرستان نکا بیش از هفت هزار ورزشکار سازمان یافته در باشگاه‌های مختلف و به صورت حرفه‌ای به تمرینات ورزشی می‌پردازند.

این برنامه فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان دولت و نیز برنامه گرامیداشت هفته تربیت بدنی در شهرستان نکا با رژه گروه‌های ورزشی اسکیت سوار، موتور سوار و دوچرخه سوار با مشعل روشن در شهر همراه بود و در پایان این برنامه ۲۰ نفر از دوچرخه سواران شهرستان نکا و گرو دوچرخه سواران شهدای حلمسر با بدرقه رسمی ورزشکاران و مدیران دستگاه‌های دولتی عازم کربلای معلا شدند.

این گروه از دوچرخه سواران با هماهنگی هیات دوچرخه سواری استان مازندران بیش از هفده سفر به مشهد مقدس، حرم امام و شلمچه را در کارنامه ورزشی خود دارد و این بار نیز در قالب کاروان یاوران ولایت و مدافعان حرم برنامه رکاب زنی خود را به طول ۱۴۰۰ کیلومتر برای حضور در اجتماع عظیم اربعین در کربلای معلا آغاز کرده است.

انتهای پیام/ع

المپیاد ورزشی کارکنان دولت در شهرستان نکا

نظر شما