شناسهٔ خبر: 22019403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار خراسان جنوبی:

برنامه های اجرایی بر اساس واقعیت های روز جامعه پیاده شود

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید برنامه های اجرایی بر اساس واقعیت های روز پیاده شود در غیر این صورت دچار مشکل خواهیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی پیش از ظهر پنج شنبه در سومین اجلاس استانی نماز در خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان دارای مردمی ولایت مدار و دین دار است، افزود: باید نماز را به معنای واقعی کلمه در جامعه ترویج کنیم.

حسینی با اشاره به فضای مجازی بیان کرد: امروز دنیای حقیقی نیز وارد فضای مجازی شده و باید این امر را به عنوان یک واقعیت بپذیریم.

وی با بیان اینکه باید برای وضع موجود جامعه برنامه ریزی شود، تاکید کرد: نباید اجازه دهیم آسیب های اجتماعی کنونی افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی‌ بیان کرد: اگر نماز را به معنای واقعی در جامعه و فضای مجازی گسترش دهیم، بسیاری از آسیب های اجتماعی کنونی را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه باید برای تاثیرگذاری در جامعه ابتدا رفتار خودمان را نیز درست کنیم، بیان کرد: بدترین نوع تاثیرگذاری منفی این است که جامعه از سوی متولیان پیام های ضد و نقیض دریافت کنند.

حسینی ادامه داد: مردم بدترین پیام ها را از کسانی دریافت می کنند که منافع ملی و نظام را با منافع شخصی خود نیز معاوضه می کنند که این آسیبی جدی است.

وی با بیان اینکه اگر متولی امر مقبولیت نداشته باشد، آثاری منفی دارد، افزود: بسیاری از روایات بزرگان را نقل می کنیم اما باید بپرسیم که آیا خودمان  به این روایات و سیره اهل بیت (ع) عمل می کنیم؟

حسینی با بیان اینکه با پیام های ضد و نقیض نمی توانیم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم، گفت: باید این فضا را مدیریت کنیم تا دشمن با محتوای آلوده آن را به جامعه تحمیل نکند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی‌ بیان کرد: همچنین فرزندان کنونی با نسل قدیم متفاوت بوده بنابراین باید با روش های جدید با آن ها  برخورد کنیم.

وی بیان کرد: اگر برنامه های اجرایی بر اساس واقعیت های روز پیاده نشود، دچار مشکل خواهیم شد.

نظر شما