شناسهٔ خبر: 22019364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی:

عدم استفاده مفید از فضای مجازی یک تهدید است

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی با بیان اینکه عدم استفاده مفید از فضای مجازی یک تهدید است، گفت: هنر انسان ها در این است که تهدیدات فضای مجازی را تبدیل به یک فرصت کنند و از این فرصت به نفع فرهنگ جامعه استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حسین کمیلی، رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی ظهر امرز در سومین اجلاس استانی نماز خراسان‌جنوبی اظهار داشت: فضای مجازی برای انسان هم تهدید و هم یک فرصت است.

وی با بیان اینکه عدم استفاده مفید از فضای مجازی یک تهدید است، گفت: هنر انسان ها در این است که تهدیدات فضای مجازی را تبدیل به یک فرصت کنند و از این فرصت به نفع فرهنگ جامعه استفاده شود.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی افزود: تمام افرادی که دغدغه دین و فرهنگ دارند باید کمک کنند تا فضای مجازی به نفع دین، معنویت، اهل بیت(ع) و فرهنگ تغییر کند.

حجت الاسلام کمیلی با بیان اینکه باید از فضای مجازی در جهت ترویج فرهنگ نماز استفاده شود، تصریح کرد: امروز وضعیت نماز در دستگاه های اجرایی استان مطلوب است.

سید محمد حسینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی نیز در این اجلاس گفت: شرایط برگزاری نماز در سازمان‌ها و ادارات مقایسه‌ای است به طوری که فقط بخشی از آن مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بیان داشت: فضای عمومی خراسان‌جنوبی نسبت به باورهای مذهبی در وضعیت خوبی قرار دارد که این وضعیت نشان دهنده وجود انسان‌های دین‌مدار و ولایت مدار است.

وی با بیان اینکه باید برای توسعه، تعمیق و ترویج نماز گام‌های مؤثری برداریم، خاطرنشان کرد: باید برنامه‌هایمان را براساس واقعیت‌های روز جامعه تنظیم و پیاده کنیم تا جامعه امروز آن را بپذیرد./880/پ202/ب1

نظر شما