شناسهٔ خبر: 22019340 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت 200 کردستانی در دوازدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان

سنندج - ایرنا - مسئول دبیرخانه هیات نظارت برکانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان گفت: در مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرانی مُدهامتان، 200 نفر شرکت کننده بمدت 2 روز با هم رقابت می کنند.

صاحب‌خبر -

کامل گلباغی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله اول این جشنواره در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری و با رقابت 200 نفر در رشته های اذان، ترتیل، صحت اذکار نماز، مقاهیم قرآن و نهج البلاغه، قرائت و حفظ کل در حال برگزاری است.
وی افزود: از این تعداد شرکت کننده، 68 نفر در بخش های اذان، حفظ کل، حفظ 20 جزء، قرائت و ترتیل و باقی افراد نیز در بخش های صحت قرائت اذکار نماز و سوره حمد و توحید، نهج البلاغه و مفاهیم قرآن با هم رقابت می کنند.
مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان ادامه داد: کشف استعدادهای برتر قرآنی در میان جوانان و تقویت بخش رقابتی فعالیت های قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از جمله اهداف اصلی برگزاری این مسابقات است.
گلباغی یاداور شد: شرکت برگزیدگان مرحله استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری جشنواره که 14 آذر ماه امسال در مشهد مقدس برگزار می شود، اعزام خواهد شد.
مرحله استانی دوازهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور 200 شرکت در مجتمع فرهنگی و هنری فجر و امازاده پیرمحمد سنندج در حال برگزاری است.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102

انتهای پیام /*

نظر شما