شناسهٔ خبر: 22019327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دبیر علمی همایش ظرفیت شناسی فضای مجازی:

۳۵۰ مقاله به همایش ظرفیت‌شناسی فضای مجازی ارسال‌ شده است‌

R7854/P1377/S6,62/CT11

دبیر علمی همایش بین‌المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی گفت: تاکنون ۳۵۰ مقاله در همایش بین‌المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی از ۲۶ ملیت ثبت‌نام کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عابدین سیاحت ظهر امروز د ر همایش بین‌المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه مجازی المصطفی یک‌نهاد آموزشی، تربیت انسان و آموزش اسلامی را دنبال می‌کند، اظهار داشت: نخستین گام برای برگزاری همایش بین‌المللی ظرفیت شناسی با این رویکرد برداشته‌شده است.

دبیر علمی همایش بین‌المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی خاطرنشان کرد: تاکنون 350 مقاله در همایش بین‌المللی از 26 ملیت ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 248 مقاله به هفت زبان دنیا به دبیرخانه این مرکز ارائه‌شده است.

وی تصریح کرد:‌ با توجه به زمان دوساله‌ای که برای همایش بین‌المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی وجود داشت فراخوان به‌صورت مجازی ارائه شد تا علاقه‌مندان تجربیات خود را به تحلیل در بیاورند.

سیاحت به تعداد داوران این همایش بین‌المللی اشاره و ابراز کرد: از 45 داور برای ارزیابی مقالات در این همایش استفاده خواهد شد که هر مقاله از سوی پنج داور و در برخی دیگر از سوی هشت داور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مقالات در دو مرحله مورد ارزیابی قرارگرفته‌اند، ادامه داد: از تعداد 248 مقاله 124 مقاله با موفقیت ارزیابی را پشت سر گذاشته‌اند که بیشترین مقاله به ترتیب به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی ارائه‌شده و همین امر سبب شد تا همایش به زبان فارسی برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما