شناسهٔ خبر: 22019282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از کتاب صهیونیسم و بحران مالی اروپا در مشهد

در مراسمی از آخرین کتاب مانوئل گالیانا رز نویسنده و معتقد اسپانیایی با عنوان صهیونیسم و بحران مالی اروپا رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

رونمایی از کتاب صهیونیسم و بحران مالی اروپا در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مانوئل گالیانا رزدر مراسم رونمایی از اثر خود گفت:دوازده کتاب به زبان اسپانیایی در دنیا منتشر کرده است که ازین تعداد ٤ کتاب به زبان فارسی ترجمه شده است.


وی افزود:کتاب (صهیونیسم و بحران مالی اروپا) شامل بیش از ٣٤٠ صفحه است که در آن موضوعاتی با عنوان لابی‌های صهیونیستی، بحران‌های مالی جهان، دیدگاه‌های نوین، یهودو نظام مالی اروپا نوشته شده است.

مانوئل گالیانا رز با اشاره به احترام گذاشتن وی به همه‌ی ادیان و مذاهب مختلف جهان گفت:در این کتاب موضوعات قرآنی با عنوان آخرین وحی قرآن و نظرات پیامبر (ص) در رابطه با ربا و نظام بانکداری منتشر شده است.

وی تصریح کرد:طی سفر‌های کاری و تجاری که به اکثر کشور‌های جهان داشته ام، به حضور و سیطره شبکه صهیونیستی بر مراکز تجاری، سیستم‌های مالی و نظام بانکی در غرب حساس شدم.

نویسنده و منتقد اسپانیایی، مانوئل گالیانا رز افزود:با این نگاه وارد تحقیقات بیشتر شدم و درباره نفوذ شبکه صهیونیستی در غرب تحقیقات گسترده کرده و اولین کتاب خود را در سال ٢٠٠٧ در نقد شبکه فراماسونری و شبکه صهیونیستی به انتشار رسانده ام.

وی در این نشست با توجه به اطلاعات مستند و ارزشمند از جنبش‌های خودمختار کاتالونیا و همکاری‌های اسراییل با آن‌ها گفت:
با توجه به تداعی این مسئله با رفراندوم اقلیم کردستان با طراحی‌های آمریکا و بویژه اسراییل، میتوان فهمید که هدف اسراییل عدم ثبات در منطقه است و از آمریکا به عنوان ادوات برای رسیدن به مقصود استفاده میکند.

مانوئل گالانیا رز مسلط به سه زبان فرانسه، اسپانیایی و انگلیسی میباشد و کتاب‌هایی به این سه زبان دارد.

انتهای پیام //ه. ج
 

رونمایی از یک اثر فرهنگی در مشهد

نظر شما