شناسهٔ خبر: 22018612 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله هاشمی شاهرودی:

وضعیت شهر قم باید در شأن پایتخت انقلاب باشد

رییس مجمع تشخیص ملحت نظام با اشاره به این که چشم‌های دنیا به انقلاب و قم دوخته شده است، گفت: باید وضعیت این شهر در شأن پایتخت انقلاب باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله هاشمی شاهرودی در دیدار شهردار و مدیران شهری قم ضمن آرزوی توفیق برای مجموعه مدیریت شهری قم، گفت: قم، مَهد انقلاب و شهر حوزه است و در این شهر، شاهد حضور مراجع تقلید و علما هستیم و امیدواریم که توفیقات بیشتری داشته باشید تا این شهر را به وضعیت ایده‌آل برسانید.

وی با اشاره به این که چشم‌های دنیا به انقلاب و قم دوخته شده است، خاطرنشان کرد: باید وضعیت این شهر در شأن پایتخت انقلاب باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جایگاه و وضعیت کنونی شهر قم، افزود: باید از ظرفیت سرمایه گذاری های خارجی برای این شهر استفاده کرد.

آیت الله هاشمی شاهرودی در بخش دیگری از فرمایشات خود، اظهار داشت: راه اندازی فرودگاه در توسعه شهر قم اهمیت بسیاری دارد و عملیات راه اندازی قطار سریع السیر تهران، قم و اصفهان نیز تسریع شود.

در آغاز این دیدار، مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با آیت الله هاشمی شاهرودی به ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در شهرداری قم پرداخت./۱۳۲۳/۱۰۳/ح

نظر شما