شناسهٔ خبر: 22017618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

8مرکز درمانی و پزشکی غیر مجاز در زرند پلمب شد

رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زرند گفت: در راستای برخورد با مراکز درمانی وبهداشتی غیرمجاز وبا بازرسی های انجام شده 8 مرکز متخلف پلمب شد.

صاحب‌خبر -

8مرکز درمانی و پزشکی غیر مجاز در زرند پلمب شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  یعقوب احمدی رئیس شعبه سوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زرند  گفت: متصدیان و صاحبان این مراکز به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان احضار شدند .

وی افزود:  یکی از شهروندان برای درمان چاقی به یکی از این مراکز فاقد مجوزمراجعه کرده بود وپس از مصرف دارویی به وی تجویز شده متاسفانه به یک بیماری شدید دچار شده است واین شهروند طرح شکایت را انجام داده است و پرونده ان در دادسرای عمومی و انقلاب در حال رسیدگی می باشد .

وی در پایان از شهروندان خواست از مراجعه به مراکز غیرمجاز و فاقد صلاحیت که معمولا به صورت زیرزمینی و در فضای دربسته و فاقد تابلوی مشخص، فعالیت می کنند، جدا خودداری  و در صورت مشاهدۀ هرگونه فعالیّت افراد و مراکز غیرمجاز ارائه دهنده خدمات طّب سنتی، تزریقات و پانسمان بدون حضور پزشک، دندانسازهای فاقد مجوز معتبر وزارت متبوع و دندانپزشکان فاقد پروانه طبابت مراتب را به پلیس اطلاعات یا مرکز بهداشت گزارش کنند.

انتهای پیام/ح

مراکز فاقد صلاحیت بهداشتی وپزشکی زرند پلمب شدند

نظر شما