شناسهٔ خبر: 22016147 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سومین پیروزی والیبالیست‌های شهرداری تبریز در سومین بازی

تیم والیبال شهرداری تبریز با کسب سومین برد خود در سومین بازی لیگ برتر، به رده دوم جدول رده‌بندی رسید.   به گزارش ایسنا،

صاحب‌خبر -
تیم والیبال شهرداری تبریز با کسب سومین برد خود در سومین بازی لیگ برتر، به رده دوم جدول رده‌بندی رسید.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، شهرداری تبریز در اولین بازی خانگی خود، عصر امروز (چهارشنبه) در سالن شهید اقدمی تبریز میزبان تیم ایرانیان گنبد بود.
 
شاگردان عادل بناکار که در دو بازی قبلی خود، دو پیروزی مقابل سایپا و پیکان کسب کرده‌ بودند، امروز نیز موفق شدند میهمان خود را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارند و سومین پیروزی خود را جشن بگیرند.
 
والیبالیست‌های شهرداری تبریز در این بازی، ست نخست را با نتیجه 25 بر 21 مغلوب میهمان خود شدند، اما سه ست بعدی را با نتایج 25 بر 20، 25 بر 13 و 15 بر 11 به پیروزی رسیدند تا با هشت امتیاز، پس از بانک سرمایه 9 امتیازی، در رده دوم جدول قرار بگیرند.
 
این مسابقه یک ساعت و 45 دقیقه طول کشید و دو هزار تماشاگر داشت. تیم شهرداری تبریز با ترکیب امیر حسینی، ادریس دانشفر، مصطفی شریفات، میکائیل تاجر، حمزه زرینی و حسام بخششی این مسابقه را شروع کرد.
 
نماینده گنبد نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب محمد امین حسن زاده، فرهاد یلمه، کمال قریشی، جمال الدین کنعانی پور، سخی عیدی و عبدالحمید چوگان استفاده کرد.
 
شهرداری تبریز در هفته چهارم مسابقات، روز سوم آبان ماه میزبان تیم شمس خواهد بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام

نظر شما