شناسهٔ خبر: 22015520 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تحولات منطقه ای؛

کمین دقیق رزمندگان انصارالله یمن علیه نظامیان سعودی+ تصاویر

رزمندگان انصارالله یمن، موفق شدند در کمینی موفقیت‌آمیز، شماری از نظامیان رژیم سعودی را در مناطق مرزی با کشور یمن کشته و زخمی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت انصارالله یمن در ادامه عملیات خود ضد نظامیان سعودی موفق شدند گروهی از نظامیان رژیم را در منطقه «جیزان» واقع در جنوب کشور عربستان رصد کنند.

بر این اساس، نیروهای انصارالله با بررسی منطقه برای نظامیان سعودی کمین کردند و اجازه دادند آن‌ها به منطقه موردنظر نزدیک شوند.

با رسیدن نظامیان رژیم سعودی به منطقه موردنظر، رزمندگان انصارالله با چند موشک حرارتی موفق شدند خودروی حامل نظامیان را مورد هدف قرار دهند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، رزمندگان انصارالله در این عملیات موفقیت‌آمیز علاوه بر انهدام خودروی نظامی، تمام سرنشینان آن را کشته و زخمی کردند.

رسانه‌های یمنی طی چند روز اخیر اعلام کردند: مقام‌های رژیم سعودی به دلیل افزایش چشمگیر تلفات نظامی خود، در حال تخلیه مناطق مرزی با کشور یمن هستند و قرار است مزدوران وابسته به «منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن را جایگزین نظامیان خود کند.

رزمندگان انصارالله، با کمک نیروهای ارتش یمن طی چند هفته گذشته، صدها تن از نظامیان رژیم سعودی را در مناطق مرزی به هلاکت رسانده‌اند.

انتهای پیام/ 

نظر شما