شناسهٔ خبر: 22015135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شکست تیم فوتبال دخانیات رشت در مقابل شهرداری آستارا

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه عصر چهارشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد و نیمه اول بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم، تیم شهرداری

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه عصر چهارشنبه در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد و نیمه اول بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم، تیم شهرداری آستارا با ترکیب تهاجمی، بازی را به سود خود به پایان برد.
گل های تیم شهرداری آستارا را آرمین آرین پور در دقایق 24 و 63 ، امین حقده در دقیقه 76 و تک گل تیم میهمان را سجاد اخباری در دقیقه 36 به ثمر رساندند و قضاوت دیدار بر عهده محمد رضا منصوری، حسن یوسفی صفت و یاسر عباسی بود.
تیم فوتبال شهرداری آستارا تاکنون در این رقابت ها هفت برد، 2 مساوی و یک باخت کسب کرده است و در هفته بعدی رقابت ها، میزبان مهتاب بافت شفت خواهد بود.
در دیگر بازی های هفته یازدهم لیگ برتر بزرگسالان گیلان، شهرداری رضوانشهر با نتیجه صفر بر صفر برابر شاهین انزلی مساوی شد، کادوس ماسال با نتیجه یک بر صفر شهرداری کلاچای را شکست داد، ملوان ب انزلی با نتیجه یک بر صفر برابر استقلال رشت مغلوب شد، فریفته صومعه سرا با نتیجه 2 بر 2 برابر شهرداری کوچصفهان به تساوی دست یافت و ملوان جوان رشت با نتیجه سه بر یک از چای ناطق لاهیجان شکست خورد.
در جدول لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان تا پایان هفته یازدهم تیم های شهرداری آستارا، چای ناطق لاهیجان و شهرداری کلاچای به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستاده اند.
14 تیم در مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان (جام گیل) با همدیگر رقابت می کنند.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار به صورت سازمان یافته در این شهرستان فعالیت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030

نظر شما