شناسهٔ خبر: 22014537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در استان سمنان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از میزبانی این استان برای برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در رده پسران و دختران در آذرماه امسال به مدت سه روزخبرداد.

صاحب‌خبر -

فرزاد فتاحی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان، با اعلام این خبرگفت: ۲۰ کشور برای حضور در مسابقات بین‌المللی بدمینتون جوانان در رده پسران و دختران دعوت شده اند.

 

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در سالن غدیر سمنان گفت: از استان سمنان گروه‌هایی از رشته‌های هاکی، دارت، تیراندازی، ووشو، بدمینتون، اسکیت و فوتبال ساحلی در لیگ برتر کشور، گروه‌هایی از والیبال، دارت، دوچرخه‌سواری و تیراندازی در لیگ دسته یک کشور و گروه‌هایی از رشته‌های فوتبال و دو تیم از فوتسال در لیگ دسته دو کشور حضور خواهند داشت.

 

فتاحی با بیان اینکه استان سمنان سالانه میزبان چهار هزار ورزشکار است، اضافه کرد:  با توجه به اینکه میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی می تواند بخش توریسم ورزشی را بهبود بخشد لذا در نظر داریم تا میزبانی مسابقات بیشتری را در شهرهای استان سمنان شاهد باشیم و این مهم می طلبد تا رسانه ها و سایر نهادهای اجرایی در اجرای میزبانی مسابقات برای همکاری با اداره ورزش و جوانان پیش قدم شوند.

 

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان سمنان از سفر وزیر ورزش در نیمه دوم آبان ماه سال جاری به استان سمنان خبر داد و گفت: سلطانی فر با ورود به شاهرود از ورزشگاه ۱۵هزار نفری این شهرستان بازدید و خانه ورزش روستایی را در گرمن افتتاح می کند .

 

به گفته وی، وزیر ورزش همچنین در شهرهای دامغان و سمنان نیز حاضرو در پایان سفر ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار توسط وی به بهره برداری می رسد.

 

فتاحی با اشاره به اینکه، روز ۲۶ مهرماه تا دوم آبان در سراسر کشور تحت عنوان هفته ورزش و تربیت بدنی نامگذاری شده است اظهارداشت: همزمان با ایام این هفته، 300 برنامه فرهنگی و ورزشی در این استان در حال برگزاری است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان گلباران گلزار شهدا وتجدید میثاق جامعه ورزشی استان با آرمانهای شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دیدارجامعه ورزش با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه سمنان ، دیدار با خانوادههای شهدای ورزشکار، تجلیل از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان ، فراخوان عکس ورزشی استان سمنان ،ورزش صبحگاهی کارکنان و افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان دستگاههای اجرایی استان سمنان ،حضور جامعه ورزش در نماز جمعه ، همایش اوقات فراغت بانوان ، همایش های پیاده روی خانوادگی در سطح استان را ازجمله  برنامه های این هفته در استان سمنان عنوان کردو گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان و دانشجویان ، همایش کوهپیمایی و دوچرخه سواری بانوان نیز از دیگر برنامه ها است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تا پایان سال آینده 24 طرح نیمه کاره ورزشی استان سمنان به بهره برداری می رسد افزود: در شش ماهه نخست سالجاری،پنج میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.

نظر شما