شناسهٔ خبر: 22014018 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صنعت بیمه | لینک خبر

یک نماینده مجلس خواستار لغو پوشش بیمه ای برخی داروهای پرمصرف

دولت به دلیل کمبود بودجه منابع طرح تحول سلامت را به صورت کامل در اختیار این طرح قرار نمی دهد.

صاحب‌خبر -
  به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برخی داروها از قبیل مسکن ها به دلیل پوشش بیمه ای مصرف بسیار زیاد دارند که پوشش بیمه ای این اقلام دلیلی ندارد.
 
 
گزارش ایرنا- سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی  در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: این داروها باید شناسایی و از پوشش بیمه خارج شوند و بودجه آن صرف بیماران مزمن و صعب العلاج که نیازمند خدمات مداوم پزشکی و دارویی هستند شود.

وی این اقدام را جزو قوانین اجرایی عنوان کرد و گفت: البته باید بستر تحقق این موضوع میسر گردد و ابتدا در شورای عالی بیمه تصویب و سپس توسط هیات دولت تایید شود. 

وی در زمینه طرح تحول نظام سلامت نیز اظهار کرد: دولت به دلیل کمبود بودجه منابع طرح تحول سلامت را به صورت کامل در اختیار این طرح قرار نمی دهد. 

قاضی زاده هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جنگ تحمیلی و شهادت، تحول باطنی در کشور ایجاد کرد و موجب پختگی و تحول جوانان شد و حتی در فهم افراد متدینی که دین قشری و سلوکی داشتند تغییر ایجاد کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی جامعه به مرحله ای رسید که افراد آن حاضر شدند در راه خدا فداکاری کنند و این فداکاری جوانان موجب افزایش فهم و تحول آنان شد.

  خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

نظر شما