شناسهٔ خبر: 22013937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چندخبراز مناطق مختلف استان+گزارش

اجرای طرح کرامت، شورای پدافندغیرعامل، کارگروه توسعه کشاورزی و اولویت درتکمیل کتابخانه های نیمه تمام استان از مهم ترین این خبرهاست.

صاحب‌خبر -

چندخبراز مناطق مختلف استان+گزارشبه گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزهمدان، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان در ستاد طرح کرامت ملایر گفت: از ابتدای اجرای این طرح ۳۵۰ کارگاه برگزار و بیش از ۲۰ سازمان مردم نهاد تشکیل شده است.
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین استان هم گفت: دشمن از راه های مختلف به دنبال آسیب زدن به جوانان ماست .
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی هم مبارزه با مواد مخدر را بدون کار فرهنگی بی نتیجه دانست .
^^^^^^^^^^^
فرماندار کبود راهنگ در شورای پدافند غیرعامل از اجرای مانور استانی نشت گاز کلر و مقابله با مخاطرات آن ۶ آبان در این شهرستان خبر داد.
^^^^^^^^^^^
فرماندار بهار در کارگروه توسعه بخش کشاورزی گفت : تاکنون ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از پول گندم کشاورزان پرداخت شده است.
^^^^^^^^^^^
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در انجمن کتابخانه های کبود راهنگ گفت : اولویت ساخت کتابخانه ها در استان با طرح های نیمه تمامی است که از پیشرفت بالای ۸۰ درصدی برخوردار است.
^^^^^^^^^^^
معاون فرماندار اسدآباد در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی از ثبت ۸۸۴ ولادت و ۶۰۴ ازدواج از ابتدای سال تا پایان شهریور خبر داد .
^^^^^^^^^^^
و فرماندار رزن در نشست آموزشی ویژه پنجمین دوره شوراهای اسلامی یکی از مهمترین وظایف این شوراها را معرفی شهرداری کارآمد و توانا برای مدیریت شهری دانست .

 

 

 

نظر شما