شناسهٔ خبر: 22013857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

انتخاب شهردار توسط مردم گامی به سوی توسعه پایدار شهری است

قزوین- معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت:رمز موفقیت مدیریت شهری، همدلی شورا ، شهردار و مردم است و انتخاب شهردار توسط مردم، گامی به سوی توسعه پایدار شهری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی روز پنجشنبه در دیدار با اکبرپور شهردار اقبالیه اظهار کرد: رمز توفیق مدیریت شهری، همدلی شورا، شهردار و مردم است که با همکاری این مجموعه ها می توان طرح های بزرگی را در شهر ایجاد کرد.

وی افزود: شهر باید از همه لحاظ برای عامه مردم جذابیت داشته باشد و ویژگی های یک شهر خوب در اقبالیه وجود دارد که با همت شهردار و شورای اسلامی شهر و همراهی مردم می تواند به یک شهر مطلوب تبدیل شود

حبیبی بیان کرد: اقبالیه بدلیل نزدیکی به شهر قزوین از رشد سریع جمعیت برخوردار است و برای رفع مشکلات حاشیه نشینی این شهر باید اقدام جدی صورت گیرد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: باتوجه به مشکلات اقتصادی مردم، باید مدیریت شهری اقبالیه ضمن ایجاد درآمدهای نوین شهری بویژه جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف، نسبت به کاستن برخی هزینه ها از روی دوش مردم اقدام کند.

وی اظهار کرد: همدلی و هماهنگی خوبی بین مدیریت شهری اقبالیه وجود دارد و طرح های اقتصادی خوبی توسط شهرداری پیش بینی شده که قطعا مورد حمایت مجموعه مدیریت اقتصادی استان است و در جهت رفع موانع این طرح ها گام های عملی برداشته خواهد شد.

ایجاد نمایشگاه فروش محصولات، ساخت مسکن مناسب برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و ایجاد شهرک خودرو از جمله طرح هایی بود که در این نشست از سوی شهردار مطرح و با استقبال معاون اقتصادی استاندار مواجه و بر پیگیری آن تاکید کرد.

نظر شما