شناسهٔ خبر: 22013722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

70 درصد دانش آموزان آذربایجان غربی در المپیادهای ورزشی مدرسه شرکت می کنند

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ولی حسینی روز چهارشنبه در حاشیه آئین افتتاح المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای دختران در مدرسه قائم (عج) ارومیه با بیان اینکه سال گذشته 300 هزار نفر از دانش آموزان استان در این دوره از المپیاد ورزشی مشارکت کردند، افزود: این نهاد با توجه به سیاست های مدرسه محوری خود در صدد است تا علاوه بر افزایش علم دانش آموزان استان افزایش سواد حرکتی دانش آموزان را نیز در دستور کار قرار دهد.
وی بیان کرد: آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید با توجه به سیاست های مدرسه محوری در پی فراگیرسازی فعالیت های خود است تا تعداد بیشتری از دانش آموزان استان تحت فعالیت های ورزشی درون مدرسه ای همزمان با سایر دانش آموزان کشور قرار گیرند.
حسینی گفت: تلاش بر این است تا در حوزه تربیت بدنی و سلامت، انرژی و شادی را در تمام بخش ها بتوان توسعه داد و 2 ساعت زنگ ورزش در هفته برای دانش آموزان کافی نیست و ما در صدد هستیم تا کودکان و نوجوانان دانش آموز استان بیشتر به فعالیت های ورزشی بپردازند.
حسینی با بیان اینکه المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای برای چهارمین سال متوالی است که در استان اجرا می شود، اضافه کرد: برای اثربخشی و پوشش بیشتر دانش آموزان استان تلاش می شود تا از مشارکت همه اولیا و مربیان و نیز خود دانش آموزان در این زمینه بهره گرفته شود.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای 562 هزار دانش آموز است؛ در سومین دوره از المپیادهای درون مدرسه ای در آذربایجان غربی در سال گذشته 70 درصد از کل دانش آموزان استان مشارکت کردند.
7125/3072
** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*

نظر شما